شنبه 28 ارديبهشت 1398-16:54 کد خبر:67457

ضرب الاجل فرماندار برای احداث میدان میوه و تره‌بار جدید ساری

فرماندار ساری گفت: برای تکمیل ساخت میدان میوه و تره‌بار جدید ساری زمان ضرب‌الاجلی تعیین شده است که در صورت عدم تمکین، از طریق مراجع قانونی برخورد خواهد شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در جلسه پیگیری و رفع موانع اجرای پروژه میدان بار جدید ساری که با حضور معاون دادستان، روسای ادارات مربوطه و اعضای هیئت شرکت دشت سبز شمال ساری ساری برگزار شد، با اشاره به معضلات ترافیکی کمربندی ساری، گفت: کمربندی ساری از محورهای پرتردد ساری است که به واسطه وجود میدان میوه و تره‌باره به یکی از گره‌های ترافیکی فصلی مرکز استان مازندران تبدیل می‌شود.

وی به تاخیرات و بدعهدی‌ها در اتمام این پروژه اشاره و خاطرنشان کرد: ساخت میدان میوه و تره‌بار ساری از سال 93 آغاز ولی علی‌رقم تعهدات متعدد تاکنون پس از 5سال این پروژه تکمیل نشده است.

فرماندار ساری با اشاره به بازدید اخیر خود از روند اجرا و ساخت میدان بار جدید، تصریح کرد: آسایش مردم و حل معضل ترافیکی ساری از اولویت‌های برنامه‌های مرکز استان است و نمی‌توان آن را فدای بد‌عهدی‌های عده محدودی کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری با تاکید بر اتمام هرچه زودتر این پروژه، تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه زمان ضرب‌الاجلی تعیین که در صورت عدم تمکین، از طریق مراجع قانونی برخورد خواهد شد.

همچنین در این جلسه آقای محمدزاده معاون دادستان مرکز استان مازندران به ارائه راهکارهای قانونی در جهت رفع موانع اجرا این پروژه و مدیرعامل میدان میوه و تره‌بار ساری به ارائه گزارش از روند ساخت و تکمیل میدان تره‌بار جدید ساری پرداختند.

گفتنی است میدان میوه و تره‌بار مرکز استان مازندران در 160 غرفه و زمینی به مساحت 22هکتار در جاده ساری-قائمشهر در حال ساخت است.