جمعه 30 فروردين 1398-13:15 کد خبر:66916

هر دم از این باغ بری می رسد:

قطعی 15 روزه تلفن خانگی برخی از روستاهای بخش گهرباران

قطعی تلفن خانگی برخی از مشترکان روستاهای بخش گهرباران میاندورود به 15 روز رسید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، در حال حاضر تلفن خانگی برخی از مشترکان روستاهای بخش گهرباران میاندورود به مدت 15 الی 20 روز قطع است.

پس از پیگیری اولیه برخی از مشترکان از مخابرات اعلام شده که قطعی کابل دلیل این مشکل است و باید توسط کارشناسان مرکز درست شود.

بعد از تماس‌های مکرر با مرکز مخابرات سورک شهرستان میاندورود، پیگیری‌های لازم انجام نشد و بعد از چند روز تماس‌های مستمر توسط مشترکان همچنان قطعی ادامه دارد و اقدامی توسط مسئولان این مرکز انجام نشد.

برخی از مشترکان به دلیل قطعی خط تلفن ثابت که سرویس ADSL بر روی این خط قرار دارد با مشکل قطعی اینترنت مواجه شدند که مشخص نیست هزینه از دست رفته سرویس اینترنت خانگی را چه کسی باید پرداخت کند.

مشترکان در طول سال با وجود خرید سرویس اینترنت پرسرعت خانگی با کند بودن سرعت و قطعی مکرر مواجه هستند.

براساس آخرین تماس، مسئول مرکز مخابرات سورک اعلام کرد که به دلیل تعدیل نیرو نمی‌توانیم نیرو در محل حاضر کنیم و در ادامه اینگونه مطرح کرد که مشترک همچنان باید منتظر بماند تا نیروهای مرکز در روزی که مشخص نیست برای رفع مشکل اقدام کنند. این در حالی است که این مرکز با کمبود شدید نیرو و وسیله نقلیه مواجه است.

براساس تماس توسط مسئول مرکز به برخی از مشترکان عنوان شد که مشترک با وسیله نقلیه شخصی خود به دنبال کارشناس مخابرات برود تا مشکل آنها را حل کند.

بعد از پیگیری و تلاش هنوز مشکل قطعی این مشترکان حل نشده است و زمان مشخصی برای رفع مشکل اعلام نشد.

در تماس تلفنی با احمد سراج مدیر مخابرات شهرستان ساری و میاندرود عنوان شد که در برخی از زیرساخت‌ها در مرکز با مشکلاتی مواجه شدیم که در روزهای آینده رفع می‌شود.

براساس این گزارش، در طول سال با شروع بارندگی و ورزش باد قطعی تلفن در این مناطق افزایش می‌یابد که ضروری است از لحاظ فنی و زیرساختی کار کارشناسی دقیقی صورت گیرد.