يکشنبه 25 فروردين 1398-17:8 کد خبر:66808

در جلسه مدیریت بحران شهرستان بابلسر تاکید شد:

کمبود آب شرب مشترکین بابلسر در روزهای آینده برطرف می شود

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بابلسر، بر رفع کمبود آب شرب مشترکین این شهر در روزهای آینده تاکید شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بابلسر با حضور استاندار، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل آبفاشهری مازندران، فرماندار و روسای شهرستانی برگزار و  بر رفع کمبود آب شرب مشترکین این شهر در روزهای آینده تاکید شد.

احمد حسین زادگان در این جلسه بر کسب رضایت و جلب اعتماد مردم تاکید و تصریح کرد: برای جبران این حادثه از تمامی ظرفیتهای استان استفاده می شود.

وی ضمن بیان اینکه با وفاق و همدلی بخشی از خسارتهای سیل جبران می شود، ادامه داد:حضور مدیران و نمایندگان در شهرهایی که دچار آسیب شدند، قابل تحسین است.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران در این نشست به کمبود آب شهرهای گروه الف اشاره کرد و گفت:بارندگی و افزایش میزان کدورت آب سد البرز باعث کاهش میزان دبی آب شرب مشترکین این شهرها شد که با احداث دو خط انتقال برداشت آب از لایه بالایی سد، این مشکل تا حدودی برطرف شد.

عبدالهی اظهار داشت:فاز سوم این خط انتقال با همکاری آب منطقه ای استان در روزهای آینده  به بهره برداری می رسد که با این اقدام علاوه بر رفع کمبود آب شرب شهرهای گروه الف، مشکل شهرستان بابلسر  نیز برطرف خواهد شد.

فرماندار بابلسر نیز در سخنانی با بیان اینکه310 واحد مسکونی در این شهرستان در اثر سیل دچار خسارت شد، گفت:عدم لایروبی رودخانه ها از مهمترین دلایل وقوع سیل  می باشد.

اسماعیل حسن زاده افزود:طول رودخانه تلار بخش بهنمیر ۱۹ کیلومتر است که نیاز به لایروبی دارند.

وی اظهار امیدواری کرد با راه اندازی فاز سوم خط انتقال آب از سدالبرز، کمبود و افت فشار آب شرب مردم بابلسر برطرف شود.