شنبه 24 فروردين 1398-8:52 کد خبر:66778

فرماندار قائم‌شهر هشدار داد:

هیچ مدیری حق ندارد برای تبلیغات شخص خاصی گام بردارد

فرماندار قائم شهر گفت: در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم، بنابراین هیچ مدیری حق ندارد برای تبلیغات شخص یا احدی گام بردارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر، فرماندار قائم شهر در جلسه شورای اداری شهرستان قائم شهر، ضمن تبریک اعیاد نوروز و شعبانیه در خصوص خسارات به بار آمده از ناحیه سیل در این شهرستان گفت: سیل نماد همدلی، هماهنگی و همکاری همه ی مردم در کشور شد و این موضوع به عبارتی تعبیر آیه ” اِنّ مَعَ العُسْرِ یسْراً ” می باشد.

براساس این گزارش، مهدی محمدی گفت: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری همه ی دستگاه های نظامی اعم از ارتش، سپاه و… در کنار دولت به کمک مردم شتافتند که این وحدت رویه موجود در کشور را نشان می دهد.

این مسئول همچنین به کار وقیحانه رئیس جمهور آمریکا اشاره داشت و گفت: در کجای دنیا دیدید که نهاد نظامی ای که از کیان آب و خاک کشورش دفاع می کند به عنوان تروریست معرفی شود.

محمدی ادامه داد: بنده روز قبل به اتفاق همکاران اداری و شهرستانی در محل سپاه ناحیه شهرستان حضور یافتم و در آن جا هم بیان کردم که مجموعه نظامی ای که از اول انقلاب در تمامی عرصه های خدمت رسانی جز پیشگامان بود دور از عقل است که آن را به نام تروریست معرفی نمایند و این کار بر نمی آید مگر از رئیس جمهور جاهل آمریکا، برای نمایش تبلیغاتی انتخابات پیش رو رژیم صهیونیستی.

فرماندار قائم شهر ضمن تقدیر و تشکر از تمامی افراد، مسئولین و رسانه ها که در ایام بحران سیل در کنار مردم بودند خاطرنشان نمود: ما در این ایام علاوه بر پشتیبانی از مشکلات شهرستان خود، به صورت خودجوش در شهرستان سیمرغ نیز جهت امداد رسانی وارد شدیم تا به مردمی که در شب عید خانه و کاشانه آن ها دچار خرابی شد یاری برسانیم.

محمدی ادامه داد: با توجه به تجربه ها ی متفاوتی که بنده در بحث سیل در جاهای مختلف داشتم باید اذعان کنم که این نوع حضور نماینده عالی دولت در استان در زمان بحران ستودنی و قابل ستایش و شکرگزاری می باشد.

فرماندار قائم شهر در بخش دیگر از سخنان خود گفت: در این ماه (شعبان) پرفضیلت که نیمه آن مصادف با تولد حضرت امام زمان(عج) و روز سربازان گمنام حضرتش می باشد از تمام همت و تلاش برادران عزیزدر وزارت اطلاعات صمیمانه و صادقانه تقدیر و تشکر می کنم چرا که در تمامی عرصه ها بدون اعمال نگاه سیاسی، برای رضای خدا و برای خدمت به نظام اسلامی گام بر می دارند.

محمدی ادامه داد: دوستان در حوزه کاری خود از توان اداره اطلاعات به عنوان امین بلافصل، کمک و بهره بگیرند تا در پیشبرد اهداف نظام توفیق انجام وظیفه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در قائم شهر گفت: نکته ی دیگری که باید به آن اشاره کنم این است در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم، بنابراین هیچ مدیری حق ندارد برای تبلیغات  شخص یا احدی گام بردارد.

محمدی ادامه داد: در این مورد وظیفه ی ما به عنوان کارمند دولت این است فارغ از هر حاشیه ای، در پایان سال جاری انتخاباتی صحیح و سالم برگزار نمائیم و همه ی ما با احترام به رای مردم با انجام وظایف قانونی خود، منتظر باشیم نتیجه انتخابات را خود مردم رقم بزنند.