پنجشنبه 16 اسفند 1397-12:27 کد خبر:66244

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری اعلام کرد:

نائب قهرمانی تیم آتش نشانی شهرداری ساری در المپیاد عملیاتی ترکیبی آتش نشانان کشور

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ساری از نائب قهرمانی تیم آتش نشانی شهرداری ساری در دوازدهمین المپیاد عملیاتی ترکیبی آتش نشانان کشور که به میزبانی یزد برگزار شد خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرکز استان ، سید حمید هاشمی رئیس این سازمان در گفتگویی ضمن تبریک کسب عنوان نایئ قهرمانی تیم آتش نشانی شهرداری ساری در المپیاد عملیاتی ترکیبی آتش نشانان کشور گفت:دوازدهمین دوره این المپیاد طی روز های سه شنبه و چهارشنبه 14 و 15 اسفند در دو آیتم عملیاتی ترکیبی و آبرسانی با حضور 30 تیم  از آتش نشانی های سراسر کشور به میزبانی شهر یزد برگزار شد .

وی افزود: در اولین روز این مسابقات تیم آتش نشانی ساری با کسب بهترین نتیجه رکورد تیمی در آیتم عملیاتی ترکیبی قهرمان شد و تیم رشت و کرمان نیز به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافتند.

هاشمی همچنین به کسب عنوان نائب قهرمانی احد سیاوشی آتش نشان ساروی در رده انفرادی رشته عملیاتی ترکیبی در بین 120 بازیکن شرکت کننده را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در دومین روز برگزاری مسابقات تیم های شرکت کننده در آیتم آبرسانی با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم آتش نشانی ساری مقام چهارم را کسب کرد.

این مسئول اظهار داشت: در پایان این دوره از المپیاد در مجموع امتیازات تیمی، تیم آتش نشانی ساری مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم های آتش نشانی  شاهرود و کرمان نیز به ترتیب مقام اول و سوم این دوره را از آن خود کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در پایان از حمایت های مهدی عبوری شهردار ساری ، اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش های مسئولان و اعضای تیم اعزامی به مسابقات قدردانی کرد.