سه شنبه 16 بهمن 1397-19:0 کد خبر:65652

شهرداری بابل در ایستگاه چهل و سوم:

شهردار بابل روی تخت بیمارستان برکنار شد

شهردار بابل در حالی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر با هفت رای عدم اعتماد برکنار شد که روی تخت بیمارستان بود


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، محسن کبود فیروزجایی شهردار بابل در حالی با هفت رای موافق از سمت خود برکنار شد که روی تخت بیمارستان بود .

براساس این گزارش، محسن کبود فیروزجایی شهردار بابل از سوی اعضای شورای اسلامی شهر با هفت رای عدم اعتماد برکنار شد و در همین جلسه سید مجتبی حکیم در حال حاضر معاون سیاسی فرمانداری ویژه بابل است با 8 رای به عنوان شهردار جدید و پیشنهادی به استانداری معرفی شد .

همچنین مهدی کیانی با 9 رای به عنوان سرپرست شهرداری بابل تا صدور حکم شهردار جدید انتخاب شد.

شهردار منتخب بابل کیست؟

سید مجتبی حکیم، که پس از برکناری محسن کبود ، بلافاصله با 7 رای از ۹ رای شورای‌شهر، به عنوان شهردار چهل‌وسوم انتخاب شد۳۳ ساله  و داماد حجت‌الاسلام روحانی امام‌جمعه بابل است .

وی از اسفند ۹۲ و با حکم ربیع فلاح استاندار وقت مازندران، به عنوان معاون امور سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه بابل مشغول به فعالیت است.

مشخصات، سابقه تحصیلی و مسئولیت‌های این مدیر جوان به شرح زیر است:

تحصیلات حکیم در کارشناسی « حقوق » و در کارشناسی ارشد هم « فقه و حقوق » خوانده و اکنون نیز دانشجوی دکتری فقه و حقوق دانشگاه آزاد بابل است .

کبود چگونه برکنار شد؟

محسن کبود فیروزجایی در حالی با ۷ رای اعضای شورای‌شهر بابل از سمتش کنار گذاشته شد که گفته می شود روی تخت بیمارستان بود و تحت یک عمل جراحی قرار گرفته است .

شنیده ها حکایت از این دارد که مقیم مقیمی و مرمرفیروزپور تنها حامیان کبود و بیژنی، واثقی، شافعیان، آری، ابوالحسنی، احمدزاده‌ و پورچالی از مخالفان شهردار معزول بودند .

سرپرست دوره گذار شهرداری بابل کیست ؟

مهدی کیانی معاون شهردار، تا صدور حکم شهردار جدید با ۹ رای به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.