چهارشنبه 9 آبان 1397-22:4 کد خبر:63812

فرمانده انتظامی چالوس خبر داد:

دستگیری محتکر رب گوجه و روغن نباتی در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری محتکر مواد غذایی و کشف 187 هزار ریالی مواد خوراکی در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،عبدالله منتظری از دستگیری محتکر مواد غذایی و کشف 187 هزار ریالی مواد خوراکی در شهرستان ساری خبر داد و اظهار کرد: به منظور مبارزه با احتکار و قاچاق کالا ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر مواد غذایی در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضایی، با همکاری ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در بازرسی از انبار ذخیره کالا توسط متهم یک هزار و 630 قوطی رب گوجه فرنگی و یک‌هزار و 614 کیلو گرم روغن نباتی کشف کردند.

منتظری ارزش کالاهای احتکار شده توسط متهم را بالغ بر 187 میلیون ریال عنوان و اظهار کرد: محل مورد نظر پلمپ شد و کالای کشف شده برای واگذاری به مردم در اختیار اداره مربوطه قرار گرفت.

وی با اشاره به این که قاچاق و احتکار کالا اقدامی برای ضربه به اقتصاد کشور، منفعت‌طلبی و سواستفاده از نیاز مصرف‌کنندگان محسوب می‌شوند، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیازمند همکاری آحاد جامعه با پلیس در توسعه امنیت پایدار در برابر تهدیدات اقتصادی، مقابله با مفسدان اقتصادی، محتکران و قاچاقچیان کالا و ارز است.