چهارشنبه 9 آبان 1397-13:27 کد خبر:63804

معاون هواشناسی مازندران خبر داد:

سامانه سرد و بارشی در راه مازندران/بارش برف در ارتفاعات

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: بعدازظهر فردا تا صبح جمعه انتظار داریم بارندگی‌ها در آسمان مازندران گسترش پیدا کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،احمد اسدی اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، امشب با تقویت جریانات شمالی انتظار داریم شرایط برای ابرناکی آسمان مازندران مهیا شود و فردا با تقویت جریانات و استقرار آن شاهد بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران خواهیم بود.

وی افزود: بعدازظهر فردا تا صبح جمعه انتظار داریم بارندگی‌ها در آسمان مازندران گسترش پیدا کند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: بعدازظهر جمعه تا روز شنبه نیز شاهد بارش‌های پراکنده در غرب استان خواهیم بود.

اسدی با اشاره به اینکه در غرب استان شرایط برای بارندگی مهیاتر خواهد بود، تصریح کرد: در این مدت شاهد وزش باد و همچنین کاهش دمای هوای مازندران بین چهار تا هشت درجه خواهیم بود.

وی یادآور شد: باتوجه به کاهش دما ارتفاعات مازندران به‌صورت ابری و مه‌آلود بوده و بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی استان به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز یک‌شنبه جو نسبتاً پایداری در آسمان مازندران حاکم می‌شود.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امشب به‌صورت افزایش موج و روزهای پنج‌شنبه و جمعه به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.