جمعه 4 آبان 1397-14:57 کد خبر:63737

هردم از این باغ بری می رسد:

آقای یونسی چی میگی؟

معاون اسبق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران ، مدیریت استاندار مازندران در مازندران را مدیریتی ضعیف خواند و تصدی وی در وزارت راه را پر چالش پیش‌بینی کرد.


خزرتیترخبر:علیرضا یونسی رستمی، معاون اسبق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در گفتگو با یکی از پایگاه‌های خبری استان مدیریت محمد اسلامی استاندار مازندران (سرپرست وزارت راه و شهرسازی) در مازندران را مدیریتی ضعیف خواند و تصدی وی در وزارت راه را پر چالش پیش‌بینی کرد.

وی در قسمتی از این گفتگو بیان داشته محمد اسلامی بیشتر از آنکه سوابق چند دهه‌اش در وزارت دفاع و هوافضا مورد اهمیت باشد سابقه یک‌ساله‌اش در استانداری مازندران را شاید به جرات می‌توان تنها سابقه اجرایی بانام و نشانش  برشمرد.

یونسی می‌افزاید: اسلامی با حضور یک‌ساله‌اش در استانداری مازندران هنوز نتوانسته برنامه‌های ارائه‌شده خود را به میدان عمل نزدیک کند، از وعده ایجاد دفتر پیگیری مطالبات مردم غرب مازندران که فقط در حد همان حرف باقی ماند تا برنامه توسعه استان که با بررسی شاخص‌های توسعه‌ای استان نشان می‌دهد که تکانی به خود نخورده است.

 معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران عقب‌نشینی استاندار در برابر نمایندگان مازندران را از دیگر ضعف‌های اسلامی برشمرد و گفت: این ضعف باعث شد تا استقلال قوه مجریه در استان دچار مماشات و انفعال گردد و تیم معاونت وی در استانداری نیز حال‌وروز خوشی نداشته باشند.

یونسی صراحتاً اعلام کرد: محمد اسلامی بیشتر به دنبال گفتاردرمانی بوده تا اجرایی شدن برنامه‌های توسعه محور دولت در مازندران.

وی از محمد اسلامی به‌عنوان یکی از ضعیف‌ترین استانداران مازندران یادکرد و گفت: با توجه به پیشنهاد وی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی می‌توان چالش‌های جدی در مدیریت وزارت خانه بزرگی چون راه و شهرسازی را پیش‌بینی کرد.

آقای یونسی بااینکه نشریه‌ی «حامی شمال» خود یکی از منتقدین اسلامی در زمان مدیریتش در مازندران بوده و بارها موضوعاتی را در این خصوص به رشته‌ی تحریر درآورده ولی بااین‌حال در برابر نقد غیرمنصفانه‌ی شما موضع‌گیری و آن را رد می‌کند.

البته مقصر شما نیستید، مقصر رسانه نماهایی هستند که برای رسیدن به اهداف خود امثال شمارا به بازی می‌گیرند و شما هم باآن‌همه سابقه در دستگاه‌های نظارتی و اجرایی بازیچه‌ی دست این آقایان می‌شوید.

آقای یونسی اگر امروز شما معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بودید بازهم نظرتان این بود؟ آقای یونسی در دوره‌ی قبل که آقای ربیع فلاح استاندار و جنابعالی معاونت سیاسی و امنیتی را بر عهده داشتید چه گلی بر سر مردم این استان زدید که امروز به‌عنوان مدعی‌العموم شاکی وضعیت موجود هستید؟

این‌گونه اظهارنظرها از شما بعید است، چرا قبل از رفتنی شدن اسلامی مصاحبه نکرده و سکوت اختیار کردید؟

جناب یونسی به‌شخصه همیشه از دنیای سیاست فاصله گرفته‌ام و فاصله‌ی خود را با سیاسیون حفظ کرده‌ام چون می‌دانم در دنیای سیاست صداقت و درستی معنایی ندارد و حرف اول و آخر را مصلحت و منفعت می‌زند.

این‌گونه اظهارنظرها در شرایط کنونی هیچ سودی برای استان نداشته و تنها موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود، فقط مخاطب متوجه دل‌تنگی شما برای کرسی مدیریت می‌شود که این راهش نیست.

حرف آخر

خداوند توفیق خدمت به بندگان خود را نصیب هرکس نمی‌کند و این خدمتگزاری نعمتی است از سوی باری‌تعالی به بندگان برگزیده‌اش اعطا می‌شود، پس بهتر است فرصت خدمت به خلق‌الله را از دست ندهیم که فرصتی زودگذر است.