شنبه 16 دی 1396-12:24 کد خبر:49663

با پایان ارزیابی عملکرد فرمانداران استان :

آخرین شنیده‌ها درباره تغییر فرمانداران مازندران / جابه جایی ها در اولویت

این روزها کمیته انتصابات استانداری ، برای تغییر یا جابه جایی فرمانداران چند شهر به جمع بندی نهایی رسیده و شنیده ها حکایت از تغییر همزمان تعدادی از فرمانداران دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، در حالی « محمد اسلامی » نماینده عالی دولت دوازدهم در استان ، دومین ماه حضور خود در مازندران را تجربه می کند  که این روزها بحث انتصابات و تغییر احتمالی فرمانداران به بحث اصلی سیاسی روز تبدیل شده است.

در همین راستا اگرچه هنوز تغییر و تحولاتی قطعی و نهایی نشده است اما شنیده‌ها از منابع آگاه حاکی از این است که استاندار مازندران تصمیم نهایی خود را گرفته و به زودی نمایندگان عالی دولت در تعدادی از شهرستان‌ها تغییر خواهند کرد.

از سویی گفته می شود اسلامی از آغاز قصد داشت تا تغییر یا جابه جایی فرمانداران را به پس از تغییر معاونانش موکول کند اما به نظر می رسد با توجه به رایزنی ها و رفت و آمد ها در استانداری ، اکنون این تصمیم منتفی شده و قطار تغییرات به فرمانداری ها زودتر از معاونت های استانداری خواهد رسید.

پایان ارزیابی عملکرد فرمانداران برای آغاز تغییرات در مازندران

این روزها کمیته انتصابات استانداری ، برای تغییر یا جابه جایی فرمانداران چند شهر به جمع بندی نهایی رسیده است اما گفته می شود، استاندار تمایل دارد همانند تغییر دو مدیرکل ستادی استانداری بصورت همزمان تعدادی از فرمانداران را تغییر دهد یا جابه جا نماید.

البته در این فرصت ممکن است برخی گزینه ها با تغییر روبرو شوند.

شنیده ها حکایت دارد....

هر چند اسامی پرتعدادی از گزینه های مطرح برای تصدی فرمانداری شهرستا های مختلف استان در اختیار قرار دارد اما در این فرصت بنا به برخی ملاحظات و توصیه ها قصد نداریم تا به معرفی آنان بپردازیم.

آنچه در محور کمیته انتصابات  مورد توجه قرار دارد اینکه جا به جایی فرمانداران از اولویت برخوردار است.

بر اساس  جدیدترین شنیده ها ؛ تغییر و جابه جایی فرمانداران ، نکا ، نوشهر ، فریدونکنار ، سوادکوه شمالی و نور قطعی شده است و مراحل نهایی خود را سپری می کنند.

آنچه به نظر می رسد استاندار مازندران در بیشتر شهرستان ها قصد جابه جایی فرمانداران را دارد و از فرمانداران برخی از شهرستان ها در نقاط دیگر بهره خواهد برد.

در روزهای آینده اخبار تکمیلی را در این خصوص منتشر می نماییم.