سه شنبه 20 دی 1401-17:53 کد خبر:115437

مدیر کل ارتباطات شرکت مخابرات اعلام کرد:

چرا برای تلفن بدون استفاده هم باید هزینه بدهیم؟

مدیر کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات گفت: مشترکان باید هزینه نگه ‌داری  تلفن را چه مکالمه داشته باشند و چه نداشته باشند، پرداخت کنند.


به گزارش خزرتیترخبر، محمدرضا بیدخام، مدیر کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: تلفن یک فرآیند خاصی دارد و مشترکانی که تلفنشان قطع است، دلایل گوناگونی مانند خرابی تلفن دارد و اگر خود مشترک قطع مشترک انجام داده باشد، نوعی دیگری بوده و یا اگر مبلغ را پرداخت نکرده باشد هم موضوع دیگری است.

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه برای همه فرآیندهای گفته شده مشترکان محترم باید یک حداقل هزینه نگهداری پرداخت کنند و آن هم طبق مصوبات ابلاغی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات است، ادامه داد: یعنی همه این فرآیندهای گفته شده هزینه حداقلی را شامل می شود، شاید این هزینه‌ها مربوط به حداقلی مشترکین باشد.

به گزارش خزرتیترخبر، بیدخام همچنین تأکید کرد: مشترکان باید حداقل هزینه نگه‌داری را طبق مصوبه ابلاغی سازمان تنظیم بازار، چه مکالمه داشته باشند و چه نداشته باشند، پرداخت کنند، مبلغی که برای هزینه نگهداری خط تلفن ثابت برای استان تهران در نظر گرفته شده ۲۰ هزار تومان است اما به دلیل اینکه مالیات هم به آن اضافه می شود، در نهایت همان رقم ۲۵ هزار تومان گفته شده می شود./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir