دوشنبه 19 دی 1401-9:37 کد خبر:115394

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

کوهستان‌های مازندران غرق در برف و مه/محورهای کوهستانی لغزنده است

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بارش بر در ارتفاعات هراز و کندوان، گفت: همچنین شاهد کاهش دید در ارتفاعات ولی‌آباد کندوان، گدوک سوادکوه و کیاسر هستیم.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های مازندران ، اظهار کرد: شب گذشته شاهد بارش برف در ارتفاعات ولی‌آباد کندوان و لاریجان هراز بودیم.

براساس این گزارش، وی با اشاره به اینکه شاهد مه غلیط در ارتفاعات کندوان، گدوک سوادکوه و کیاسر هستیم، افزود: محورهای سواد کوه، کیاسر و پایین‌ دست استان بارانی و لغزنده است.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد در تمامی جاده‌های استان برقرار است، بیان کرد: با توجه به بارش باران و برف توصیه ما به افراد پرهیز از تردد در محورهای کوهستانی است. 

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه افراد برای تردد از مناطق کوهستانی حتما به خودروهای خود زنجیرچرخ بکشند، خاطرنشان کرد: احتمال ریزش و رانش نیز در کوهستان‌ها وجود دارد که تاکید بر پرهیز از توقف در مناطق برف ‌گیر است. 

وی با اشاره به حضور ماموران در محورهای استان، گفت: بحث نمک ‌پاشی نیز در سطح محورها انجام شده و تاکید ما به رانندگان توجه به هشدارها و توصیه‌ها است. 

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران نیز وضعیت جوی محورهای کوهستانی استان را دارای بارش پراکنده برف و مه گرفتگی اعلام کرد.

سید محسن هاشمی با اشاره به بارش پراکنده برف در ارتفاعات استان اظهار داشت: شاهد بارش پراکنده برف در ارتفاعات هراز، کندوان و کیاسر هستیم وبا توجه به لغزنده بودن جاده، داشتن تجهیزات زمستانی برای تردد از مسیرها الزامی است.

براساس این گزارش، وی اظهار داشت: در محور کندوان محدوده ولی آباد و اسکات کیاسر شاهد مه گرفتگی هستیم اما وضعیت تردد در راه‌های ارتباطی استان را عادی و روان بیان کرد./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir