يکشنبه 18 دی 1401-21:8 کد خبر:115382

رئیس پلیس آگاهی مازندران خبر داد:

کشف راز یک جنایت هولناک پس از ۸ ماه در ساری/ درگیری در نور رنگ خون گرفت

رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف قتل ۲ مرد پس از ۸ ماه در شهرستان ساری خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی دریافت دستور قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساری مبنی بر وقوع دو فقره مفقودی اشخاص به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و کاشناسان این پلیس قرار گرفت.

براساس این گزارش، وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و انجام تحقیقات از فرزندان یکی از مفقودان، مشخص شد، پدرش در روز ۲۲ خرداد ماه سال ۱۴۰۱ با خودرو سمند دوستش برای تفریح به یکی از مناطق جنگلی واقع در یکی از روستا‌های حومه شهرستان ساری رفته و تاکنون مراجعت نکرده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با همکاری ماموران کلانتری شهرستان ساری خودروی سمند مفقودی را حوالی یکی از شهرک‌های مسکونی این شهر بلاصاحب کشف کردند.

قیصری با اشاره به اقدامات ویژه اطلاعاتی و پلیسی از شناسایی و دستگیری یک متهم در این پرونده خبر داد و افزود: متهم در تحقیقات اولیه پلیس منکر هرگونه عمل مجرمانه شد، اما در ادامه تحقیقات با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و از جنایتی هولناک در این پرونده پرده برداشت.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: متهم در اظهارات خود به قتل عمدی دو دوستش به انگیزه مالی اقرار و اعلام کرد، پس از قتل با چاقو، اجساد مقتولان را در محل وقوع جنایت دفن کرده است.

براساس این گزارش، قیصری با اشاره به کشف اجساد مقتولان، افزود: با اعتراف قاتل، اجسادشان مقتولان کشف و برای تحقیقات بیشتر از چگونگی وقوع قتل به پزشکی قانونی تحویل شد.

او گفت: با تشکیل پرونده قضائی، متهم به قتل با دستور مرجع قضائی و صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

درگیری در نور رنگ خون گرفت

به گزارش خزرتیترخبر علی اکبر قلی پورفرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری منجر به چاقوخوردگی، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ رویان جهت بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد، جوانی ۲۶ ساله بر اثر ضربه جسم سخت از ناحیه قلب مجروح و متاسفانه بر اثر خونریزی زیاد فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: ماموران آگاهی و انتظامی با کار اطلاعاتی و بررسی صحنه جرم، قاتل که فردی ۲۱ ساله بوده را شناسایی و به همراه همدستش که در نزاع مشارکت داشته در کمتر از ۴ ساعت دستگیر و در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاهشان یک قبضه سلاح سرد کشف کردند.

به گزارش خزرتیترخبر، قلی پور با اشاره به این که متهم درتحقیقات اولیه انگیزه خود از وقوع قتل اختلاف قبلی اعلام کرد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir