چهارشنبه 14 دی 1401-22:54 کد خبر:115264

رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد:

محکومیت مدیر کل اسبق اجرایی استان به ۱۰ سال انفصال از خدمات دولتی

رئیس کل دادگستری مازندران از صدور رای بدوی مرتکبین جرایم مالی مرتبط با پرونده مدیرکل اسبق یکی از دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری، از صدور رای بدوی مرتکبین جرایم مالی مرتبط با پرونده مدیرکل اسبق یکی از دستگاه‌های اجرایی استان مازندران خبر داد.

براساس این گزارش، وی بر مبارزه با متعدیان به بیت المال و مقابله با مظاهر فساد در دستگاه‌های دولتی تاکید کرد و افزود: اقدامات مزبور یکی از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی استان است، در همین راستا رسیدگی سریع، قاطع و قانونی به مصادیق مختلف فساد، خصوصا مفاسد اقتصادی و نیز ارتقای سلامت نظام اداری در دستور قرار دارد و مطمئنا در این زمینه با هیچکس مماشاتی صورت نخواهد گرفت.

به گزارش خزرتیترخبر،حجت الاسلام و المسلمین اکبری خاطرنشان کرد: مدیر کل اسبق یکی از دستگاه‌های اجرایی استان بابت تضییع بیش از یکصد میلیارد تومان اموال عمومی و حقوق بیت المال و نیز ارتشا در دفعات متعدد به میزان ۴۸ هزار دلار، ۸۵۶ میلیون تومان و ۵ قطعه سکه تمام بهار آزادی، به ۱۰ سال انفصال از خدمات دولتی، تحمل ۴ سال حبس تعزیری، پرداخت جزای نقدی به میزان مبالغ ماخوذه در حق صندوق دولت تعزیری محکوم شد./دادگستری مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir