آخرین عناوین

دوشنبه 12 ارديبهشت 1401-12:32 کد خبر:99350

معاون‌ توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران خبر داد:

آسمان ابری و رگبار پراکنده میهمان مازندرانی ها

معاون‌ توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران ، از ابری بودن آسمان استان در روز عید فطر و بارش های بهاری و رگبار پراکنده در ایام پایان هفته خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، احمد اسدی معاون‌ توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران ضمن اشاره به پیش بینی وضعیت جوی مازندران در روزهای پیش رو، اظهار کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان روز‏ یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در مناطق غربی استان ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد و در مناطق مرکزی و شرقی استان نیز از صبح ابری همراه با بارندگی، وزش باد و کاهش نسبی دما و از بعدازظهر با بارش پراکنده پیش بینی می شود.

معاون‌ توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران ادامه داد: هوای استان در روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت همزمان با روز عید فطر ابری بویژه در بعدازظهر و اوایل شب با بارش باران و وزش باد همراه خواهد بود.

اسدی وضعیت جوی مازندران در روز سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه را نیمه ابری و در بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر و در ارتفاعات با رگبار پراکنده پیش بینی کرد و افزود: روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت آسمان استان صاف تا نیمه ابری خواهد بود.

وی با بیان اینکه روز پنجشنبه ۱۴۰۱/۲/۱۵ وضعیت جوی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در بعدازظهر با افزایش ابر و در ارتفاعات با رگبار پراکنده خواهد بود گفت: روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه آسمان مازندران نیمه ابری و از بعدازظهر با افزایش ابر به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات با رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

معاون‌ توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود: روز شنبه ۱۷ اردیبهشت، وضعیت هوای استان غالبا ابری با بارش پراکنده، کاهش نسبی دما و وزش باد و در ارتفاعات مه آلود خواهد بود.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :