آخرین عناوین

يکشنبه 11 ارديبهشت 1401-16:2 کد خبر:99326

معاون وزیر کشور بیان کرد:

طرح های کنونی دریا مدرن نیست/پرداخت ۴ میلیارد حقوق ناجیان

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه طرح های دریا از نیمه خرداد شروع می شود، گفت: طرح های موجود دریا مدرن و پایدار نیست.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، محمد عباسی معاون وزیر کشور بعدازظهر یکشنبه در نشست ستاد ساماندهی سواحل در مازندران با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند آسیب‌های اجتماعی را بین جوانان رشد دهند، افزود: باید جبهه مقابله با آسیب‌ها را تقویت کنیم.

وی افزود: متولیان امر باید از همه زمان‌ها برای خدمت رسانی عالمانه به مردم استفاده کنند و باید فضا و بستر را برای میزبانی از مسافران در مناطق ساحلی شمالی مهیا کرد.

براساس این گزارش، وی ادامه داد: طرح دریا طرح مدرن و پایداری نیست و همان کارهای گذشته امروز نیز تکرار و تجربه می‌شود و نیازمند طرح خلاقانه و مبتکرانه ای هستیم.

عباسی با بیان شمال کشور دارای اهمیت اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و اجتماعی است، افزود: مازندران ارائه کننده خدمات ملی با امکانات محلی است و باید کمک‌های ملی در این زمینه صورت گیرد.

رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور یادآور شد: آزادسازی ساحل فرصت بسیار بزرگی محسوب می‌شود ولی دشمن درپی آن است این فرصت بزرگ را به تهدید تبدیل کند.

به گزارش خزرتیترخبر، وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه ساماندهی سواحل در مازندران یادآور شد: چهار میلیارد تومان برای پرداخت حقوق ناجیان غریق طرح‌های دریا در شمال تخصیص یافت که از این میزان دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مختص مازندران بوده است.

عباسی ادامه داد: پشتیبانی ملی برای ساماندهی سواحل در شمال و مازندران وجود دارد و جای نگرانی در این زمینه نیست زیرا دریا یک فرصت اجتماعی و اقتصادی ارزشمندی محسوب می‌شود.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :