آخرین عناوین

چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401-12:48 کد خبر:99232

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

چهارشنبه با محدودیت ترافیکی در جاده‌های شمال از راه رسید

رئیس پلیس راه مازندران گفت: معمولا روزهای چهارشنبه شاهد افزایش حجم تردد در جاده‌ها هستیم و بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی طی پایان هفته در دستور کار قرار گرفت‌.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت تردد در جاده‌های استان با بیان اینکه در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای شمال به ‌صورت روان است.

وی گفت: با توجه به اینکه معمولا روزهای چهارشنبه شاهد افزایش حجم تردد در جاده‌های شمال هستیم، بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی طی پایان هفته جاری در دستور کار پلیس قرار گرفت‌.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی از امروز در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌ جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

این مسئول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲  روزهای اعلام شده از آب اسک به رودهن به‌ صورت یک ‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان اشاره کرد و یادآور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن‌آباد به کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از کرج به سمت مرزن‌آباد به ‌صورت یک ‌طرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت ترافیک در محورهای هراز، اعمال محدودیت یک ‌طرفه در محور هراز اعمال نشد و درصورت افزایش حجم ترافیک در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: رانندگان برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :