آخرین عناوین

سه شنبه 6 ارديبهشت 1401-10:49 کد خبر:99212

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران خبر داد:

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده طی روزهای آینده در مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: طی روزهای پیش‌ رو شاهد آسمانی بهاری همراه با رگبارهای پراکنده در ارتفاعات استان هستیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران، اظهار کرد: روزهای آینده کماکان جریانات نسبتا شمالی در منطقه حاکم است که با عبور متناوب امواج کم و بیش ناپایدار تراز میانی همراهی دارد.

وی افزود: طی روز چهارشنبه با افزایش ناپایداری کماکان شاهد رگبارهای پراکنده هستیم که شرایط برای بارش در ارتفاعات مهیا خواهد بود و بارش در برخی مناطق به‌ صورت نقطه‌ای شدید خواهد بود.

براساس این گزارش، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: روزهای پنج‌شنبه و جمعه هرچند از ناپایداری آسمان کاسته می‌شود اما آسمان مازندران نیمه ‌ابری تا ابری همراه با رگبارهای پراکنده و در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود که مقدار بارش‌ها نیز چندان قابل ملاحظه نیست.

اسدی با اعلام اینکه اواخر شنبه و روز یک‌شنبه با تقویت جریانات شمالی انتظار داریم شاهد بارش‌های پراکنده باشیم، تصریح کرد: در مجموع نوسانات دمایی چندانی طی روزهای پیش‌رو نخواهیم داشت و هوایی بهاری را شاهد هستیم.

وی در پایان گفت: دریای مازندران طی روزهای پیش‌ رو به‌ صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :