آخرین عناوین

سه شنبه 6 ارديبهشت 1401-10:20 کد خبر:99210

معاون فرهنگی باشگاه نساجی مازندران خبر داد:

سامانه فروش بلیت هنوز باز نشده/هواداران را به مرگ می رساندند تا به تب قانع کنند

معاون فرهنگی باشگاه نساجی گفت: سامانه فروش بلیت فوتبال کشور هنوز برای خرید باز نشده است و هواداران را به مرگ می رساندند تا به تب قانع کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم ، رضا نادری معاون فرهنگی باشگاه نساجی با بیان اینکه چند روزی است که مسئولان تهران هواداران دیدار فینال جام‌حذفی را سرگردان گذاشتند، اظهار کرد: یک روز تا رقابت دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک باقی مانده است اما سامانه فروش بلیت به روی هواداران دو تیم جهت خرید باز نشده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان تهران بر روی برگزاری دیدار بدون هوادار ابتدا اظهار نظر کردند و در ادامه بر روی تعداد هوادار جلسه گذاشتند ، یادآورشد: مسئولان تهران با اینکار هواداران را به مرگ می رساندند تا به تب قانع کنند.

معاون فرهنگی باشگاه نساجی از برگزاری جلسه شورای تامین برای تعیین سقف حضور هواداران دو تیم در ورزشگاه آزادی خبر داد و تصریح کرد: در ورزشگاه آزادی دیدارهای بسیار حساس تر با حضور 100 هزار هوادار برگزار شده است و مطمعناً تهران توان برگزاری دیدار فینال جام حذفی با حضور تماشاگر بیشتر را نیز دارد.

نادری تاخیر در فروش بلیت به هواداران و سرگردانی فوتبال دوستان را زیبنده ورزش ندانست و خاطرنشان کرد: انتظار می رفت تا مسئولان زودتر از این اقدام کنند و غیر حرفه ای عمل نکنند تا به هواداران استرس وارد نشود.

وی با بیان اینکه شور هواداران شمالی در کشور زبان ‌زد شده است ، گفت: هواداران شمالی در تمامی دیدارها شخصیت فوتبالی و هواداری خود را اثبات کردند و اگر اجازه داده شود حتی توان پر کردن کل ورزشگاه آزادی بدون کوچکترین حاشیه را داریم.

 🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :