آخرین عناوین

سه شنبه 6 ارديبهشت 1401-0:31 کد خبر:99201

حرکت عجیب وزارت صمت درمازندران!!!

مدیرکل جدید صنعت معدن مازندران؛ بی تجربه در صنعت؛طرفدار برجام و غرب گرا در تجارت!!!

وزارت صمت در حرکتی کاملا عجیب فردی را به عنوان سرپرست سازمان صمت مازندران معرفی کرد که تاکنون سابقه ی خاصی نداشته است!


خزرتیترخبر:( حسین زحمتکش- روزنامه نگار اقتصادی)- پس از کش و قوس های متعدد؛ وزارت صمت در حرکتی کاملا عجیب فردی را به عنوان سرپرست سازمان صمت مازندران معرفی کرد که تاکنون سابقه ی خاص مدیریتی در حوزه صنعتی و معدنی به خصوص در نهاد مهمی چون صمت مازندران نداشته است!

مجید فانی در حالی قرار است سکاندار سازمان تخصصی صنعت و معدن مازندران شود که یک روز سابقه فعالیت یا حتی همکاری پژوهشی با این اداره کل نداشته است!!!

براساس این گزارش، فانی از اساتیدی است که در دوران روحانی طرفدار برجام و ارتباط با غرب بود و حتی پیشرفت های شرق را هم در گرو ارتباط با غرب می داند!!

به گزارش خزرتیترخبر، چنین فردی چگونه میخواهد زمینه تجارت با روسیه و اتصال مازندران به قرارداد همکاری ۲۵ ساله با چین را کلید بزند؟؟ اصلا تمایلی برای ارتباط تجاری با کشورهای منطقه که مطالبه جدی رهبر معظم‌ انقلاب است دارد؟؟؟

آقای رئیسی وزیر شما برای صنعت و معدن مازندران یک استاد غرب گرا و طرفدار مسببین‌ مشکلات موجود را به ارمغان فرستاده است؟؟؟؟

آقای رئیسی حق صنعتگران و معدن داران مازندران این است مدیری که نه صنعت می داند و نه معدن را می شناسد ریاست مهم ترین سازمان تخصصی صنعت و معدن را بر عهده گیرد؟؟

آقای رئیسی دستمریزاد؛ آقای استاندار دم شما گرم؛ مشارکت بالای مردم مازندران در انتخابات و رای به شما این بود که یک مدیر غرب گرا نصیب صنعت و معدن مازندران شود؟؟؟

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :