آخرین عناوین

پنجشنبه 25 فروردين 1401-14:52 کد خبر:98926

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر خبر داد:

دستگیری زن رمال کلاهبردار در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری زن جوان رمال با ۴ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان، خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،، حسین زارع گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر اینکه یک نفر با روش‌های متقلبانه و تحت عنوان دعانویسی مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در تحقیقات بهعمل آمده محرز شد، فرد کلاهبردار تحت عنوان دعا نویس و رمال با استفاده از شبکه‌های مجازی اقدام به تشکیل کانال و گروه‌های متعدد اجتماعی کرد و از این طریق بانوان را به عضویت در این کانال و گروه‌ها دعوت و آنان را اغفال می‌نماید.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر ماموران پلس آگاهی با اقدامات فنی این خانم رمال را شناسائی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

زارع اظهار داشت: متهمه در تحقیقات پلیس به بزه خود اعتراف کرد و تاکنون تعداد ۵ نفر از مالباختگان در این رابطه شناسایی که بیش از ۴ میلیارد ریال از آن‌ها کلاهبرداری شد.

زارع ضمن هشدار به افراد کلاهبردار و شیاد، به شهروندان توصیه کرد: فریب این گونه افراد شیاد را که به عنوان پیش گو، فال گیر و ... اقدام به کلاهبرداری می‌کنند نخورند و در صورت برخورد با موارد این چنینی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :