آخرین عناوین

پنجشنبه 25 فروردين 1401-11:22 کد خبر:98921

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

محور‌های کندوان و هراز ۲۶ فروردین یک ‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور‌های کندوان و هراز برای تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها فردا جمعه ۲۶ فروردین یک طرفه می‌شوند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، یدالله جهان تاب با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی از روز گذشته تا شنبه در محورهای استان اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

جهان تاب افزود: در محور هراز نیز تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه می‌شود.

براساس این گزارش، به گفته وی، تردد موتور سیکلت‌ها به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ۶ صبح شنبه از محور‌های چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

جهان تاب گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور چالوس و تردد همه تریلر‌ها از محور هراز نیز کماکان ممنوع خواهد بود.

به گزارش خزرتیترخبر، رییس پلیس راه مازندران افزود: تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و جمعه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

وی تصریح کرد: ترافیک هم اکنون در جاده‌های مازندران عادی و روان بوده و احتمال بارش باران در محور‌های استان وجود دارد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :