آخرین عناوین

چهارشنبه 10 فروردين 1401-15:23 کد خبر:96582

انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران :

فضاسازی نامناسب شهر ساری در جشن های شعبانیه

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه فضاسازی شهر ساری در مناسبت نیمه شعبان خوب نبود، خواستار مدیریت و رفع مشکلات این بخش شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر چهارشنبه در نشست به شهردار و معاونان شهرداری ساری با گرامیداشت سال جدید و تاکید براینکه باید با شعار سال برخورد اجرایی و عملیاتی داشته باشیم، گفت: شهر به عنوان امانت در دست شورای اسلامی و شهرداری است و باید با این امانت با دقت در راستای جلب رضایت مردم برخورد و تلاش کرد.

وی مدیریت جهادی و استشهادی را برای خدمت به مردم لازم دانست و گفت: مدیران باید آماده فداکردن خود و توانشان برای خدمت رسانی به مردم باشند و باید الگویی از چشم انداز شهری ترسیم شود و کارهای مهم در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: سلامت اخلاقی، مالی، دست پاکی مدیران و کارکنان شهری امری لازم است و به رغم آنکه از استعدادهای بالایی برخوردار هستیم متأسفانه هرزروی ها سبب آسیب می‌شود.

امام جمعه ساری یادآور شد: متأسفانه گاهی به بهانه شادی برنامه‌هایی اجرا می‌شود که فرهنگ غربی را ترویج می‌دهد درحالی باید در چارچوب ارزش‌ها شادی کرد درحالی که حفظ ارزش‌ها مسئله مهم است.

آیت الله لائینی با انتقاد از کمرنگ شدن نام شهیدان در نامگذاری معابر یادآور شد: همه چیز ما از شهیدان است و باید نام‌های شهدا به تابلوها و معابر افزوده شود.

امام جمعه ساری با انتقاد از نبود فضاسازی مناسب در شهر ساری به مناسبت نیمه شعبان گفت: در ماه رمضان باید فضای حرمت گذاری به این ماه حفظ شود و فضا و تابلوهای تبلیغاتی به گونه‌ای متناسب با شانیت این ماه باشد.

وی بر لزوم حفظ حرمت‌ها و ارزش‌ها بین پرسنل تاکید کرد و گفت: فراموش نکردن شهدا به این است که هرکس در پست و مقامی، فضیلت‌ها را حفظ کند.

آیت الله لائینی با اشاره به اینکه شهر ساری دارای آسیب‌ها و مشکلاتی است، افزود: باید با رفتار درست ضایعات و رفتارهای اشتباه گذشته را جبران کرد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :