آخرین عناوین

جمعه 5 فروردين 1401-23:46 کد خبر:95508

دبیر هیات نجات غریق و غواصی بابلسر خبر داد:

دریای خزر اولین قربانی قرن را گرفت

واژگونی یک فروند قایق موتوری در آب‌های ساحلی شهرستان بابلسر سبب شد دریای خزر اولین قربانی خود را در آغاز قرن جدید گرفت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران،واژگونی یک فروند قایق موتوری عصر امروز جمعه در آب‌های ساحلی شهرستان بابلسر سبب مرگ یک دختر ۲۰ ساله شد و به این ترتیب دریای خزر اولین قربانی خود را در آغاز قرن جدید گرفت.

براساس این گزارش، در ساعت 17:45 یک آقا و یک خانم در بابلسر ساحل سنگ چین در اثر واژگونی قایق موتوری مصدوم شدند که توسط تیمهای اورژانس به بیمارستان شفای بابلسر منتقل شدند.

براساس این گزارش، دبیر هیات نجات غریق و غواصی بابلسر در تشریح این حادثه گفت: عصر امروز یک فروند قایق موتوری با چهار سرنشین در آب‌های ساحلی پشت پارک شورا شهر بابلسر واژگون شد که سه نفر نجات یافتند ولی فردی که فوت کرد زیر قایق گیر افتاده بود.

احمد میری با اظهار این که تمامی سرنشینان قایق دارای جلیقه نجات بودند ، اظهار داشت: فرد جان باخته مسافری از شهرستان مشهد بود.

دبیر هیات نجات غریق و غواصی بابلسر ضمن اشاره به مواج بودن دریا از مسافران خواست از  شنا و انجام فعالیت دریایی خودداری کنند.

این اولین حادثه  دریایی در سال ۱۴۰۱ در آب های ساحلی دریای مازندران است.

به گزارش خزرتیترخبر، در ساعت 15:21 یک آقای 37 ساله در اثر واژگونی جت اسکی مصدوم شد که توسط تیم اورژانس اعزامی به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شد.

 

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :