آخرین عناوین

شنبه 28 اسفند 1400-13:20 کد خبر:94441

اداهای بدون عمل مسئولین شرکت نفت!!!

سرگردانی مردم و مسافران در جایگاه های عرضه سوخت

مردم مازندران و مسافران به علت ضعف در سوخت رسانی به خودروها، سرگردان می باشند.


به گزارش خزرتیترخبر، به علت ضعف در سوخت رسانی به خودروها توسط شرکت نفت منطقه ساری، مردم مازندران و مسافران سرگردان می باشند.

براساس این گزارش،جایگاه های سوخت در مناطق مختلف مازندران با اعلام اینکه دستگاه های کارت خوان و پوز قطع می باشند، از مراجعان جهت دریافت سوخت، پول نقد درخواست می نمایند و با اعلام اینکه در صورت نداشتن پول نقد از تحویل سوخت معذوریم، عملاً مردم و مسافران را یک روز قبل از عید نوروز 1401 دچار سردرگمی و مشکلات بزرگ نموده اند.

متاسفانه بسیاری از خانواده ها با امید به اینکه در جایگاه های دیگر بتوانند نسبت به دریافت سوخت با کارت بانکی اقدام نمایند به جایگاه های دیگر مراجعه نموده اند اما بعضاً باز هم با همین مشکل مواجه شده اند.

به گزارش خزرتیترخبر، متاسفانه در اطراف بسیاری از جایگاه های سوخت هیچ گونه دستگاه ATM  نیز وجود ندارد تا مردم بتوانند نسبت به دریافت پول نقد اقدام نموده تا نسبت به خرید نقدی سوخت خودروهای خود اقدام کنند.

براساس این گزارش، هیچ مسئولی هم در این مورد پاسخگو نموده و علیرغم ادعاهای مسئولین شرکت نفت منطقه ساری، مبنی بر عدم وجود مشکل در ارائه سوخت به متقاضیان درجایگاه ها، متاسفانه مشاهده می شود که با وجود این مشکل ادعاهای مسئولین شرکت نفت منطقه مازندران درست نبوده است.

باید از مسئولین استانداری که آنها هم ادعا نموده اند، مازندران مشکلی جهت پذیرایی از مسافران ندارد، سوال شود که چرا بدون بررسی مشکلات ادعاهای نادرست می نمایند؟ سازمان پدافند غیرعامل در استان مازندارن چه نقشی را در حل مشکلات اینچنینی ایفا می کند؟

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :