آخرین عناوین

دوشنبه 16 اسفند 1400-18:58 کد خبر:93086

دو تغییر در استانداری مازندران:

انتصاب یک مدیر و یک معاون در استانداری مازندران

با حضور استاندار مازندران، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و مدیر کل جدید حوزه استاندار مازندران معارفه و منصوب شده اند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، احمد وحیدی وزیر کشور در حکمی امید محبی را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب کرد.

براساس این گزارش، مراسم معارفه امید محبی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با حضور سید محمود حسینی پور، استاندار مارندران، سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، خیریان‌پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و ثلاثی، مشاور و دستیار ویژه استاندار برگزار شد.

محبی که دانش آموخته دانشگاه علامه طباطبایی است، علاوه بر همکاری‌های آموزشی و پژوهشی با مراکز دانشگاهی و موسسات آموزش عالی، دارای سابقه اجرایی فعالیت و مدیریت در حوزه سخنگوی قوه‌ قضاییه، ستاد مرکزی قوه‌ قضاییه، معاونت فرهنگی قوه‌ قضاییه و مرکز ملی فضای مجازی می‌باشد.

محبی همچنین موسس ستاد ملی صبر (صلح، بخشش و رضایت) قوه‌ قضاییه بود و به عنوان نخستین دبیر، چندسال مسئولیت این ستاد ملی را برعهده داشت.

به گزارش خزرتیترخبر امید محبی پیش از این مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران بود.

همچنین با حضور حسینی پور، نماینده عالی دولت در استان از تلاش های رقیه صفری در دوران مسئولیت اش به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با اهداء لوح سپاس، قدردانی شد.

براساس این گزارش،در حکمی از سوی استاندار مازندران، علی رجبی، به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار مازندران منصوب و معارفه شد.

در حکم استاندار مازندران خطاب به مدیرکل جدید حوزه استاندار آمده است:

جناب آقای علی رجبی

سلام علیکم

نظر به شایستگی، توانمندی، تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان " مشاور و مدیرکل حوزه استاندار " منصوب می شوید.

تنظیم و تنسیق کلیه تعاملات حوزه استاندار با وزارت متبوع و سایر دستگاه های ملی، هماهنگ سازی بهینه روابط ادارات کل و دستگاه های استانی، ساماندهی بهینه و نظام مند روابط معاونت ها و مدیریت های ستادی، فرمانداری ها و شهرداری های استان و نیز راهبری و ارتقای ارتباطات مردمی، رسانه ای و تعاملات بین المللی از اهم وظایف جنابعالی می باشد.

امید است با اتکال الهی، ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با حداکثر مساعی در ارتقای سطح فعالیت های استانداری و انجام شایسته وظایف خطیر محوله موفق و موید باشید.

مزید توفیق جناب عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی و بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی، در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :