آخرین عناوین

دوشنبه 16 اسفند 1400-14:23 کد خبر:93080

خبرهای کوتاه و ویژه از ناجای مازندران

کشف 4 هزار و 854 عدد مواد محترقه در ساری/ کشف دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در ساری /کشف 42 تن شکر احتکاری در سوادکوه شمالی/دستگیری سوداگر مرگ با 6 کیلو تریاک در آمل/ كشف 7 هزار و 600 عدد انواع مواد محترقه در نوشهر


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مازندران از کشف 4 هزار و 854 عدد مواد محترقه قاچاق و غیرمجاز در شهرستان ساری خبر داد.

کشف 4 هزار و 854 عدد مواد محترقه در ساری

به گزارش خزرتیترخبر، سرهنگ محمد باقرزاده اظهار داشت: با توجه به نزديك‌ بودن چهارشنبه آخر سال و خطرات ناشي از استفاده مواد محترقه خطرناك و غيرمجاز، مقابله با افرادي كه در رابطه با تهیه، توزیع و قاچاق این مواد در واحدهای صنفی فعاليت دارند؛ در دستور كار پليس قرار دارد.

وی افزود: کارکنان اداره نظارت بر اماکن عمومی استان با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات تخصصی موفق به کشف 4 هزار و 854 عدد انواع مواد محترقه از دست فروشان سطح شهر شدند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مازندران از متصدیان واحدهای صنفی خواست: در ايام پاياني سال بالاخص چهارشنبه آخر سال، نه تنها هیچونه فعالیتی در راستای توزیع و عرضه مواد محترقه نداشته بلکه در صورت مشاهده و يا اطلاع از فعاليت فرد و يا افرادي كه در رابطه با توليد و توزيع مواد محترقه و آتش‌زای غير قانوني فعاليت مي‌كنند، بلافاصله موضوع را از طريق سامانه فوريت هاي پليسي110 اطلاع دهند.

کشف دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در ساری

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 6 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوئین) به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد

سرهنگ عبدالله حسن زاده در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری 11 امیر مازندرانی این فرماندهی در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو مشکوک که پس از متوقف کردن خودرو و بازرسی از آن 6 دستگاه ماینر ارز دیجیتال کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان اینکه کارشناسان امر ارزش ریالی دستگاه های قاچاق شده را 3 ميليارد برآورد کردند، افزود: در اين رابطه یک متهم دستگير که جهت تحقیقات بیشتر تحويل مراجع قضایی شد.

سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه پلیس، دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان را همواره در دستور کار خود قرار داده از مردم عزیز خواست برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصاً امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف 42 تن شکر احتکاری در سوادکوه شمالی

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامي سوادکوه شمالی از كشف 42 تن شكر احتكار شده به ارزش 6 میلیارد ريال در آن شهرستان خبر داد

سرهنگ حمیدرضا فرهودی در بیان این خبر اظهار داشت: در راستاي تداوم اجراي طرح تشديد مبارزه با پديده شوم احتكار و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی شکر در یک انباری در یکی از محله‌هاي اين شهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از صحت گزارش دریافتی اطمینان حاصل کردند، افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران موفق شدند در بازرسی به عمل آمده از آن انبار،42 تن شکر مربوط به تعاونی زنبورداران که با هدف توزیع خارج از شبکه دپو شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی ارزش این محموله احتكار شده را برابر نظر کارشناسان، بیش از 6 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و واحد صنفی مذكور پلمب شد.

سرهنگ فرهودی در پایان خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار داشته و شهروندان در صورت کسب اطلاع از فعالیت محتکران در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل و موضوع را اطلاع دهند.

دستگیری سوداگر مرگ با 6 کیلو تریاک در آمل

به گزارش خزرتیترخبر، سرپرست انتظامي شهرستان آمل از کشف 6 کیلوگرم مواد مخدر تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در آن شهرستان خبر داد

سرهنگ صفدر اسلامی در بیان این خبر، گفت: در اجـرای طـرح مبـارزه با سوداگران مرگ، کارآگاهان پلیس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي، طرح کنترلی در سطح شهر به اجراء در آوردند.

وی افزود: پس از تشکیل تیم عملیاتی، ماموران کلانتری13 به همراه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر طی پایش اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند.

سرپرست انتظامي شهرستان آمل تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضائی این سوداگر مرگ را دستگیر و در بازدید از مخفیگاهش، 6 کیلوگرم تریاک را كه به شيوه ماهرانه اي جاسازي شده بود، کشف کردند.

سرهنگ اسلامی با بيان اينکه مواد مخدر يك عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.

كشف 7 هزار و 600 عدد انواع مواد محترقه در نوشهر

به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی نوشهر از کشف 7 هزار و 600 عدد انواع مواد محترقه در راستاي پيشگيري از بروز آسيب ها و صدمات ناشي از انفجار مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال در آن شهرستان خبر داد.

براساس این گزارش، سرهنگ اکبر درویشی بيان داشت: به منظور پیشگیری از حوادث و آسيب هاي ناشي از انفجار مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال و درپی اخبار واصله مبنی بر فروش مواد محترقه توسط افرادی، مراتب در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: طی عملیات مشترک پلیس فتا و کلانتری مرکزی سطح شهرستان، 7 هزار و 600عدد انواع مواد محترقه كشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر خاطرنشان کرد: برخورد با توزيع کنندگان مواد محترقه با جديت در دستور کار پليس شهرستان قرار دارد.

سرهنگ درویشی در پایان با بیان اینکه اقدامات پلیس در جهت پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال با قاطعیت دنبال می شود از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه را به شماره تلفن 110 اطلاع رسانی نمایند.

 

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :