آخرین عناوین

دوشنبه 16 اسفند 1400-9:13 کد خبر:93067

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران خبر داد:

بارش برف و باران مهمان دوشنبه آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز شاهد آسمانی ابری گاهی همراه با بارندگی، وزش باد و کاهش دما خواهیم بود.


به گزارش خزرتیترخبر، احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره آخرین وضعیت جوی استان مازندران اظهار کرد: روز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه سال جاری شاهد آسمانی ابری گاهی همراه با بارندگی، وزش باد و کاهش دما هستیم که در ارتفاعات با بارش برف و باران و کاهش دید همراه خواهد بود.

وی با اشاره به کاهش ناپایداری آسمان مازندران از شب دوشنبه، گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای سه‏‌شنبه ۱۷ و چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه سال جاری شاهد آشمانی صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش نسبی دما هستیم که در مناطق ساحلی و جلگه‌ای با احتمال مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: از چهارشنبه شب به‌ تدریج با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه‌غربی استان ابری با بارش باران و برف و وزش باد همراه خواهد بود.

اسدی به آسمانی نیمه‌ابری تا ابری روز پنج‌شنبه در آسمان مازندران اشاره کرد و یادآور شد: در ارتفاعات نیمه غربی استان نیز شاهد آسمانی ابری با بارش باران و برف و وزش بادشدید خواهیم بود.

وی گفت: روزهای جمعه و شنبه نیز آسمان مازندران به صورت نیمه‌ابری تا ابری همراه باکاهش دما و بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود که در ارتفاعات با بارش پراکنده باران و برف و وزش باد شدید همراه خواهد بود.

به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران نیز با بیان اینکه محور هراز تا ساعت ۵ بامداد بازگشایی می‌شود، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی بارش برف و باران تاکید ما به رانندگان پرهیز از توقف غیرضروری به‌ویژه در گردنه‌های مازندران است؛ به این دلیل که احتمال ریزش سنگ و رانش وجود دارد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :