آخرین عناوین

يکشنبه 15 اسفند 1400-20:46 کد خبر:93054

مدیرعامل هلال احمر استان گلستان خبر داد:

تصادف اتوبوس با کامیون یک فوتی و 23 مصدوم بر جا گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان  گفت: تصادف اتوبوس با کامیون در محور گرگان به کردکوی  یک فوتی و 23 مصدوم بر جا گذاشت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایلنا، موسی الرضا صفری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان اظهار داشت: در حدود ساعت 18:35 با تماس پلیس راه با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه اتوبوس و کامیون بنز جفت بلافاصله تیم عملیاتی ایستگاه شماره پنج به محل حادثه در نزدیکی پلیس راه  در جاده کردکوی به گرگان اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه اتوبوس که از بابل به سمت مشهد  در حرکت بوده، به علت سرعت غیر مجاز و عدم توانایی در کنترل خودرو به عقب کامیون بنز جفت در حال حرکت برخورد می کند.

وی افزود: تیم عملیاتی با حضور در محل حادثه بلافاصله عملیات نجات را آغاز و بوسیله تجهیزات مخصوص نجات مصدومین حادثه را از لاشه اتوبوس خارج کرده اند .

صفری ادامه داد : متاسفانه این حادثه به علت شدت برخورد در ساعات اولیه یک نفر فوتی و هفت نفر مصدوم در برداشته که همگی جهت اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس شدند.

براساس این گزارش، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از افزایش تعداد مصدومان تصادف اتوبوس با کامیون در محور گرگان به کردکوی خبرداد و اظهارکرد: این سانحه ۴۵ حادثه دیده داشت که ۲۳ نفر از آن ها مصدوم شدند.

وی بیان کرد: ۲۰ مصدوم توسط عوامل اورژانس و سه مصدوم هم توسط هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

 

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :