آخرین عناوین

سه شنبه 3 اسفند 1400-22:21 کد خبر:90768

مسئولین کشور به داد ساری برسند/ ساری را نجات دهید!!

جنگ زرگری اعضای شورای شهر ساری/شهرداران سیبل بازی های سیاسی اعضای شورا

مردم ساری از مسئولین کشور تقاضا دارند تا به هر راه ممکن برای سامان دهی به وضعیت شورا و شهرداری اقدام کنند.


به گزارش خزرتیترخبر،متاسفانه شورای دوره ششم ساری،دچار آفت سیاست زدگی زیاد و احساسی شده است به طوری که منافع خود و تیم خود را به منافع شهر ترجیح داده اند و با بازی های سیاسی و دور از منطق خود،ساری را به بدترین دوران شهرداری و شورا رسانده اند.

بر اساس این گزارش،متاسفانه استاندار مازندران و فرماندار ساری که نتوانسته اند حداقل با کدخدا منشی و یا هر راه حل دیگر، اعضای شورا را از این راه اشتباه ، غیر منطقی و سیاست زده که در پیش گرفته اند دور کرده و ساری را از این بحران خارج کنند در نتیجه لزوم دخالت مسئولین کشوری احساس می شود.

به گزارش خزرتیترخبر،اعضای شورای شهر ساری متاسفانه با دو دستگی و اختلاف بین خودشان و اینکه هر کدام از اعضای شورا خود را محق و راه و روش خود را بهترین می داند در نتیجه تاکنون نتوانسته اند اولا اختلاف بین خود را به حداقل رسانده و دوما نتوانسته اند برای مدت زیادی با شهردار منتخب به همکاری ادامه دهند.

موضوع بسیار مهم دیگری که اعضای شورای ششم شهر ساری از آن غافل شده اند این است که در این اوضاع دودستگی و اختلاف بین اعضای شورا،متاسفانه عده ای رسانه نما با انتشار اخبار در کانال های تلگرامی،پیج های اینستاگرامی و سایت های نون به نرخ روزخور،عملا اعضای شورا را به نوعی تحریک نموده تا اختلاف بین اعضا بیشتر شده تا از این آب گل آلود ماهی صید کنند که لازم است تا اعضای شورا تحت تاثیر این افراد ،رسانه ها،کانال و پیج ها قرار نگیرند.

آنچه که باید در این بخش گفت این است که طالبی و هر شهردار دیگر منتخب شورای ششم ساری نمی تواند با این شورا همکاری کند چرا که هر گروه در شورای شهر ساری با شهردار منتخب گروه مقابل همکاری نمی کند و سعی در مچ گیری و سنگ اندازی در کار شهردار طرف مقابل می کند.

یک شهردار موفق،نیاز به پشتیبانی کامل و یا حداکثری اعضای شورای شهر دارد اما دو دستگی 4 و 5 نفره اعضای شورای شهر ساری اجازه فعالیت با خیال آسوده و با پشتوانه محکم هر شهردار منتخب را نمی دهد.

با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز،وضعیت نامناسب در همه بخش ها و سازمان های شهرداری ساری،برگزاری رویداد بین المللی و گردشگری 2022 ،لازم است تا هر چه زودتر مسئولین کشوری با دخالت و میانجیگری خود،به وضعیت شهرداری ساری سر و سامان دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شمالی
    چهارشنبه 4 اسفند 1400-8:58


    سوال بزرگ :
    چطور شهر لندن به آن بزرگی (که ساری حتی به اندازه یک خیابان آن نمیشود) میتواند یک شهردار با اصالت پاکستانی انتخاب کند ولی شورای منتخب مردم نمیتوانند سر یک شهردار به توافق برسند . ؟؟؟؟!!!!
    راستی شهردار سابق ساری کجاست . شهردار اسبق ساری کجاست .!؟؟
    حالا درک بهتری از تفاوت جهان اول و جهان سوم و شاید هم چهارم پیدا میکنیم .