آخرین عناوین

سه شنبه 3 اسفند 1400-17:16 کد خبر:90763

مصوبه جنجالی جلسه بیست ‌و سوم کان ‌لم یکن شد:

رئیس شورا مصوبه برکناری شهردار ساری را وتو کرد

رئیس شورای شهر ساری، مصوبه برکناری شهردار و تعیین سرپرست شهرداری را بعد از گذشت ۲۴ ساعت باطل کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، سبحان بخشی که عصر گذشته در جلسه شورای شهر ساری حضور نداشت و در غیاب وی پنج نفر به برکناری جواد طالبی شهردار کنونی رأی داده بودند، روز سه شنبه این مصوبه و انتخاب اعضای شورا را باطل اعلام کرد.

پنج عضو شورای شهر ساری در بیست و سومین جلسه شورای شهر ساری با اشاره به بیماری شهردار ساری و غیبت وی بر سرکار، جواد طالبی را برکنار و مصطفی احمدی را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.

در جلسه روز گذشته پنج عضو از هشت عضو به برکناری شهردار رأی داده بودند و پس از جلسه سه عضو مخالف با برپایی نشستی، مصوبه انتخاب سرپرست جدید شهرداری و برکناری طالبی را غیرقانونی اعلام کردند.

به گزارش خزرتیترخبر، پیرو این اختلاف نظرها صبح امروز رئیس شورای شهر ساری در نامه‌ای به جواد طالبی اعلام کرد که همچنان به عنوان شهردار ساری به مسئولیت خود ادامه دهد.

در نامه رئیس شورای شهر ساری خطاب به شهردار نوشته شده است: در خصوص اتمام دوره خدمت شما به آگاهی می‌رساند  با عنایت به عدم دسترسی به صورتجلسه بیست‌وسوم مورد دوم اسفند ۱۴۰۰ شورای اسلامی شهر ساری و همچنین به جهت عدم اظهارنظر مراجع قانونی در خصوص مصوبه یاد شده لازم است کماکان تا تعیین تکلیف قانونی در سمت خود به عنوان شهردار انجام وظیفه کنید.

براساس این گزارش، شعبانی در ادامه این نامه نیز عنوان کرد که حکم صادره برای مصطفی احمدی فولادی به عنوان سرپرست شهرداری ساری کان‌لم‌ یکن تلقی می‌شود.

جواد طالبی شهردار ساری نیز که روز گذشته در جلسه شورا حضور نداشت، امروز بر سر کار حاضر شد و از پروژه‌های شهری بازدید کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :