آخرین عناوین

دوشنبه 2 اسفند 1400-15:53 کد خبر:90738

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران خبر داد:

20هکتار از میانکاله دود شد

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با اعلام اینکه برآورد اولیه وسعت حریق در میانکاله حدود ۲۰ هکتار است، گفت: حریق در فصل زمستان اتفاق بی‌سابقه‌ای است که در میانکاله شاهد بودیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، مسلم آهنگری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به آتش‌سوزی در جزیزه میانکاله اظهار کرد: آتش‌سوزی در میانکاله از ظهر روز گذشته آغاز شد و بعد از گذشت ۱۰ ساعت مهار شده است.

وی گفت: شرایط منطقه به‌گونه‌ای بود که محیط‌بانان با بیل و وسایل ابتدایی مشغول مهار حریق بودند که با توجه به گستردگی حریق توانستند تراکتور را به منطقه منتقل کنند و با زدن آتش‌بر، حریق را مهار کنند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با اعلام اینکه برآورد اولیه وسعت حریق حدود ۲۰ هکتار است، اضافه کرد: سطح حریق به‌صورت دقیق در حال بررسی است.

این مسئول با بیان اینکه دلیل عمده حریق عامل انسانی بوده است، گفت: این مهم نیز در حال بررسی است که براساس گفته‌ها و گزارش‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

آهنگری با اشاره به اینکه حریق در فصل زمستان اتفاق بی‌سابقه‌ای است که در میانکاله شاهد بودیم، گفت: این حریق چهل و یکمین حریق است که در میانکاله شاهد آن هستیم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :