آخرین عناوین

دوشنبه 25 بهمن 1400-1:26 کد خبر:89598

تازه ترین خبرهای کرونایی مازندران:

۲۵۳ مازندرانی دیگر مبتلا به کرونا شدند/ از ثبت ۱۰ فوتی کرونایی تا بستری ۶۰ کودک

شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۲۵۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۴ نفر رسید که از این تعداد ۲۱۳ نفر بدحال هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پیک ششم از راه رسید و شاهد افزایش شمار مبتلایان و بستری‌شدگان کرونایی در استان مازندران هستیم که موجب شد موارد ابتلا سه رقمی و موارد بستری در استان چهارراهی شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۹۸ بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

طی این مدت تعداد ۲۲۵ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

هم اکنون ۸۰۴ بیمار به علت کرونا در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۸۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براساس این گزارش، در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر ۲۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷بیمار جدید بستری و ۶۲ بیمار هم  ترخیص شدند.

همچنین ۳۲ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش خزرتیترخبر، طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۲۵۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۴ نفر رسید که از این تعداد ۲۱۳ نفر بدحال هستند.

از میان بستری‌شدگان در دانشگاه علوم پزشکی مازندران ۶۰ نفر اطفال هستند.

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به ۱۰ تن رسیده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :