آخرین عناوین

يکشنبه 24 بهمن 1400-21:7 کد خبر:89591

جاده های خطرناکتر از کرونا در مازندران و بی تفاوتی مسئولان!!!

مردم بیماران را شبانه جابجا نکنند/مسئولان مازندران بی تفاوت در قبال مرگ بیماران

مردم مازندران جهت زنده ماندن بیماران، شبانه بیماران خود را جابجا نکنند.


به گزارش خزرتیترخبر، چندین سال است که اعتراض مردم و بعضی رسانه ها از وضعیت بسیار بد جاده های بیرون شهری و حتی کمربندی ها ، هیچ تاثیری نداشته است.

برپایه این گزارش، متاسفانه هیچ یک از مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز طی این چندسال حداقل اقدامی جهت بهبود و ترمیم وضعیت راه و جاده ها بعمل نیاورده اند.

در کمربندی های هر شهر، جاده های بین شهری و حتی داخل شهر سرعت گیرهای مختلف و متفاوتی بعضاً حتی غیرکارشناسی وجود دارند که هیچ نشانه ای اعم از رنگ آمیزی بودن و یا تابلوهای  هشدار دهنده نیز ندارند که حتی در روز قابل تشخیص و یا هشدار باشند.

به گزارش خزرتیترخبر، در اکثر جاده های مازندران ، چاله چوله هایی وجود دارند که اولاً به خودروها صدمه های شدید وارد می کنند(جلوبندی و ....) دوماً باعث بوجودآمدن حال بد سرنشین ها می شوند، ثالثاً باعث بوجود آمدن تصادف و .... می شوند که این موارد برای مسئولین راهداری هیچ ارزشی ندارد.

آنچه که باعث نگرانی و دغدغه می باشد این است که اگر مردم بیماری مخصوصا خانم باردار و یا بیمار بسیار وخیم حال داشته باشند و بخواهند به مراکز درمانی منتقل نمایند، به علت این سرعت گیرهای نامشخص و چاله چوله ای بدتر از مین ها ،باعث فوت بیمار و یا حادثه ای ناگوارتر از حال خود بیمار می شوند که غیر قابل جبران است.

به گزارش خزرتیترخبر،باید مسئولان مربوطه پاسخگو باشند که چرا کمترین بودجه ای جهت رنگ آمیزی سرعت گیرها جهت هشدار به راننده ها و یا جهت نصب تابلوهای هشدار سرعت گیر و یا پر نمودن و لکه گیری چاله و چوله جاده ها هزینه نمی کنند؟

اگر واقعا چاله چوله های کل جاده های کمربندی و یا بین شهری را در استان اندازه گیری نماییم مشخص می شود که می توان با کمترین هزینه ها این چاله چوله ها را پر و ترمیم کرد و از خسارات غیرقابل جبران جلوگیری نمود و وقتی این کار انجام نمی شود باید مسئولان قضایی و حتی دادستان ها به عنوان مدعی العموم و یا شخص استاندار به صورت ویژه این موضوع را رسیدگی و نسبت به حل این معضل و برخورد با برخی مسئولان سهل انگار اقدام نمایند.

در هفته های آینده موارد دیگری از معضلات و مشکلات جاده ها منتشر خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شمالی
    دوشنبه 25 بهمن 1400-8:32


    احسنت که به این موارد و مشکلات مردم میپردازید.
    بعنوان نمونه کمربندی شمالی شهر ساری که مثلا مرکز استان هم میباشد ، از سه راه جویبار تا آب منطقه ای که اتفاقا بنام امام خمینی نیز نامگذاری شده بعد از چندین سال هنوز یه روشنایی ندارد !!!!
    اونوقت ساری را میخان مرکز گردشگری هم بکنند....
    یا نرسیده به همین سه راه جویبار از سمت جویبار دو تا چاله داره که متاسفانه با بارندگی چند وقت پیش ، اول شب با ماشین درآن افتادم و فوری ماشینم پنچر کرد . بعد از اینکه پائین اومدم برای پنچرگیری دیدم 5 نفر دیکه مثل من دارن لاستیک عوض میکنن و به زمین و زمان فحش و ناسزا میگویند... خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ....