آخرین عناوین

سه شنبه 19 بهمن 1400-15:34 کد خبر:89506

بازدید شبانه دادستان مرکز استان از کلانتری های شهرستان ساری

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از مجموعه کلانتری‌ها شهرستان ساری بازدید کرد و گفت: هر چقدر نیرو‌های پلیس هوشیار و آماده باشند به همان میزان امنیت مردم و جامعه بیشتر خواهد شد.


به گزارش خزرتیترخبر، محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از مجموعه کلانتری ها شهرستان ساری شبانه بازدید و در حین بازدید اظهار داشت: ضابطان کمک حال دستگاه قضایی هستند و هر چه قدر که این نیرو‌ها پرتوان و منسجم‌تر عمل کنند طبیعتاً دستگاه قضایی نیز در انجام مسئولیت‌ها موفق‌تر خواهد بود و این تقویت هیچگاه حاصل نخواهد شد مگر اینکه ضابطان به تکالیف قانونی خود تسلط داشته باشند.

دادستان مرکز استان مازندران گفت: هر چقدر نیرو‌های پلیس هوشیار و آماده باشند به همان میزان امنیت مردم و جامعه بیشتر خواهد شد و مجرمین و بزهکاران برای خود امنیتی احساس نخواهند کرد.

براساس این گزارش، کریمی در ادامه، از وضیعت رسیدگی به درخواست‌های مراجعان و روند بررسی پرونده‌ها مطلع شد و بر تسریع در روند رسیدگی و رعایت مفاد قانون در انجام امور محوله تاکید کرد.

وی در ادامه با بیان این که هدف ما از نظارت‌ها هدایت، راهنمایی و کمک است، اظهار کرد: تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها باید اقدامات نظارتی پیشگیرانه را در سرلوحه وظایف سازمانی خود قرار دهند و بدون شک هر چقدر این نظارت‌ها افزایش یابد، کاهش تخلفات و انحرافات احتمالی را شاهد خواهیم بود.

به گزارش خزرتیترخبر، کریمی خاطرنشان کرد: هدف مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ایجاد و ارتقاء امنیت و آسایش عمومی است و باید تلاش شود تا با تسریع در انجام دستورات قضایی و تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در کلانتری ها، موجبات رضایتمندی مراجعین، کاهش حجم پرونده‌ها و پیشگیری از وقوع جرم فراهم شود و بدون شک عملکرد به موقع و قاطع پرسنل انتظامی در کاهش جرایم موثر است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :