آخرین عناوین

سه شنبه 19 بهمن 1400-8:35 کد خبر:89496

مازندران سومین استان پرتردد کشور

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: مازندران سومین استان پرتردد کشور از ابتدای امسال تا پایان دی ماه بوده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: مازندران پس از استان‌های البرز و تهران، سومین استان پرتردد کشور بوده است ولی در ایام تعطیلات بعضا بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه در کشور در مازندران انجام می‌پذیرد.

به طور میانگین در هر ساعت بیش از یک میلیون و هفتصد هزارتردد از انواع وسایل نقلیه در محور‌های مازندران ثبت شده است که اوج ترافیک در محور‌های استان بین ساعت ۱۷ تا ۱۸ بوده است.

براساس این گزارش ،هاشمی گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه‌های تردد شماری منصوب در محور‌های مواصلاتی مازندران، محور ساری - قائمشهر پرترددترین محور استان در این ۱۰ ماه بوده است.

بیش از یک میلیون و صد هزار تماس از ابتدای سال تاکنون با سامانه ۱۴۱ گرفته شده که از این میزان نزدیک به ۱۲۰ هزار تماس توسط اپراتور‌ها به طور مستقیم پاسخ داده شده است.

هموطنان می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز آخرین اطلاعات مربوط به شرایط جوی و ترافیکی و همچنین محدودیت‌ها و انسداد‌های احتمالی در محور‌های استان را از طریق تماس با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ دریافت کرده و برای سفر خود برنامه ریزی کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :