آخرین عناوین

دوشنبه 18 بهمن 1400-18:48 کد خبر:89486

سوختگی دست نوزاد ۴ ماهه بیمارستان رازی قائمشهر چه بود؟

رئیس بیمارستان رازی قائم شهر درباره علت سوختگی دست نوزاد ۴ ماهه در این بیمارستان توضیح داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی که مادری اعلام کرده است نوزاد ۴ ماهه اش پس از ۲۴ ساعت بستری در بیمارستان رازی قائمشهر و وصل کردن آنژیوکت و آتل به دستش، دچار سوختگی شده است.

مادر این نوزاد می‌گوید: به پرستار بیمارستان در خصوص دلیل بیقراری فرزندم گفتم، اما گفتند مشکلی ندارد، ولی دو روز بعد از بستری بودن نوزاد، زمانی که آتل دست او را باز کردم با سوختگی دست او مواجه شدم.

براساس این گزارش، رئیس مرکز آموزشی درمانی رازی قائم شهر گفت: این نوزاد ساعت ۱۹ و سی دقیقه روز ۱۳ بهمن ماه با علائم تب و اسهال در این بیمارستان پذیرش، بستری و مداوی او نیز آغاز شد.

اولادی افزود: پرستار و پزشک ۲ روز بعد از آغاز درمان و زمانی که دست کودک را از آتل باز می‌کنند متوجه تاول‌ها می‌شوند.

به گزارش خزرتیترخبر، وی علت ایجاد این تاول‌ها را حساسیت‌های پوستی نوزاد به مواد یا لوازم بهداشتی که در روند درمان کودک روی دست او استفاده شده بود اعلام و تاکید کرد اگرچه این واکنش نادری است، اما حساسیت پوست به برخی مواد در پزشکی وجود دارد.

اولادی افزود: بعد از این اتفاق پزشک متخصص پوست کودک را معاینه و اعلام کرد این حساسیت پوستی با پماد‌های درمانی برطرف خواهد شد و بیمارستان نیز تا پایان روند درمان در کنار خانواده این نوزاد خواهد بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :