آخرین عناوین

شنبه 16 بهمن 1400-11:17 کد خبر:89447

بعد از چندین ماه ار آغاز دولت جدید،طی هفته های آینده انجام می شود:

تغییر چند مدیر کل در استان/مدیران ضعیف تر، زودتر تغییر می کنند

طی هفته های جاری ، تغییر چندین مدیرکل در استان مازندارن انجام خواهد شد.


به گزارش خزرتیترخبر، استاندار مازندران که چندی قبل اعلام کرده بود تا مدیران ضعیف ،بی برنامه و غیرهمسو با این دولت یا شخصاً از پست مدیریتی کنار بروند و یا مجبور به تغییر آنها خواهد شد، حالا و براساس شنیده ها این هشدار استاندار بزودی به واقعیت تبدیل می شود.

براساس شنیده ها از منابع مطلع وموثق، حداقل 5 مدیرکل که هم در دولت قبلی و هم طی فعالیت دولت جدید نتوانسته اند عملکرد قوی و چشمگیری داشته باشند و فقط  در حد فعالیت های روزمره و روتین و همراه با نارضایتی مردم وارباب رجوع هم مواجه بوده اند، جای خود را به مدیران دیگری خواهند داد.

براساس این گزارش، از آنجائیکه برخی وزرا و مسئولین کشوری دولت جدید نیز طی سفر به مازندران، مدیران کل حوزه های خود را ارزیابی نموده و با عملکرد ضعیف آنها روبرو شده اند، با تغییر مدیران زیرمجموعه خود موافقت  نموده و از گزینه های جدید برای پست ها برنامه خواسته اند که طی روزها وهفته های آینده با نهایی نمودن یک نفر برای هر پست،جابجائی در ادارات کل استانی در مازندران را انجام خواهند داد.

به گزارش خزرتیترخبر، هرچند بیشتر مدیران کل فعلی سعی نموده اند با نزدیک شدن به مجمع نمایندگان استان و نمایندگانی که نفوذ بیشتری دارند و همچنین با نزدیک تر شدن به استاندار و همچنین افراد با نفوذ، جایگاه خود را ثابت نگه داشته و ماندگار شوند اما باز هم نتوانسته اند برای باقی ماندن خود در صندلی های مدیر کلی موفق باشند.

براساس این خبر، برگزاری نشست های خبری با رسانه ها، نزدیک شدن به مدیران کانال ها و سایت های خبری و خبرگزاری ها، انجام مانورهای به ظاهر خوب و اداری اما در واقع تبلیغاتی ، انتشار پیام به هرمناسبت حتی مناسب های غیر مرتبط با حوزه فعالیت اداره متبوع و یا مناسبت کشوری ، فعال تر نمودن واحد روابط عمومی اداره متبوع خود جهت انعکاس اخبار بی ارزش و فقط  جهت نشان دادن عملکرد خود، دیدار با مسئولین استانی و ارائه گزارش از عملکردهای خود و ..... گوشه ای از فعالیت مدیران ضعیفی می باشند که در لیست تغییر می باشند اما سعی در نگه داشتن خود در جایگاه مدیر کلی دارند.

خزرتیترخبر طی روزهای آینده اسامی چند مدیرکل ضعیف که به زودی تغییر می نمایند را منتشر خواهد نمود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :