آخرین عناوین

شنبه 11 ارديبهشت 1400-13:1 کد خبر:88135

بزودی در پیشخوان مطبوعات رخ می دهد:

تولد تنها رسانه مکتوب بازار شمال کشور

اصناف شمال با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی عباس رمدانی، بزودی به عنوان تنها رسانه مکتوب بازار شمال کشور روی پیشخوان مطبوعات استان های مازندران ، گلستان و گیلان قرار خواهد گرفت .


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، اصناف شمال به عنوان تنها رسانه مکتوب بازار شمال کشور روی پیشخوان مطبوعات استان های مازندران ، گلستان و گیلان قرار خواهد گرفت .

براساس این گزارش، اصناف شمال که با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی عباس رمدانی منتشر می شود از یک تیم تحریریه حرفه ای بهره مند است که به دغدغه ها و راهکارهای موجود واحدهای صنفی خواهد پرداخت و شامل اخبار ، یادداشت ها ، تصاویر و گزارشات متنوعی می باشد .

در این نشریه بخش های خواندنی بسیاری وجود دارد از جمله در بخش « با پیشکسوتان » به معرفی پیشکسوتان بازار، در بخش « پنجره ای به آسمان » یادی از شهدای اصناف شمال ، در بخش « تلنگر » به واکاوی مشکلات و معضلات واحدهای صنفی و پاسخ مسئولان ، در بخش « از گذشته تا امروز» به معرفی بافت قدیمی بازار در شهرهای شمالی و در بخش « مشاور حقوقی بازار » نکات حقوقی از سوی کارشناسان و .... که می تواند جذابیت فراوانی را برای جامعه هدف داشته باشد .

گفتنی است ؛عباس رمدانی هم اکنون صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری - تحلیلی شمال نیوز است و مسئولیت های مختلف صنفی نظیر رئیس اتحادیه رایانه ، عضویت در هیئت مدیره اتاق اصناف مرکز استان ، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ایت استان ، نایب رئیس سازمان نظام رایانه ای کشور و نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف کشور را در کارنامه خود دارد .

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :