آخرین عناوین

پنجشنبه 9 ارديبهشت 1400-10:56 کد خبر:88129

انتقاد مدیرعامل مسکن مهر مازندران!!

سنگ‌اندازی بانک تجارت در مسیر ساکنان مسکن مهر مازندران

مدیرعامل مسکن مهر مازندران گفت: سود درخواست شده بانک تجارت از ساکنان مسکن مهر میارکلا ساری خلاف مصوبه شورای پول و اعتبار زمان انعقاد قرار داد با صاحبان این واحدها است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حسین محمودی با اشاره به مشکلی که بانک تجارت برای صاحبان مسکن مهر در استان ایجاد کرده است، افزود: ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در میارکلا تاسیس و یا پروژه‌های آن در حال اجرا است.

وی گفت: تامین تسهیلات هزار و ۸۰۰ واحد با بانک مسکن بوده ۹۶۰ واحد مربوط به بانک تجارت است.

مدیرعامل مسکن مهر مازندران، خاطر نشان کرد: شورای پول و اعتبار در سال ۸۸ تصویب کرده بود که بهره بانکی مسکن مهر در تهران ۹ درصد،مراکز استان‌ها هفت درصد و در شهرستان‌ها چهار درصد اعمال شود.

وی خاطر نشان کرد: به عنوان نمونه اگر ساختمانی خارج از محدوده شهر ساری پروژه‌ای با عنوان مسکن مهر ایجاد می‌شد، بهره بانکی چهار درصد برای متقاضیان باید اعمال شود.

محمودی ادامه داد: بانک تجارت کشور این مصوبه را زیر پا گذاشته و با توجه به اینکه بیشتر افراد متقاضی در مسکن مهر ساری مددجوی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی هستند بهره بانکی اعمال شده برای این مجموعه ۱۲ درصد اعلام شده است.

وی با اعلام اینکه رایزنی‌های با دستگاه قضا و مسؤولان اجرای کشور و استان مازندران انجام شده است، گفت: تقاضای متقاضیان دریافت بهره هفت درصد است که مشکل بسیاری از متقاضیان در این زمینه حل و فصل شود.

بر اساس این گزارش ساکنان مسکن مهر میارکلا بعد از کم کاری‌های دولت گذشته در سال ۸۷ با بی‌مهری وزیر سابق راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید دست و پنجه نرم کرده و درست در آستانه سکونت نصف و نیمه در واحدهای مسکونی با درخواست سود خلاف مصوبه شورای پول و اعتبار سال ۸۸ مواجه شده‌اند.

مسکن مهر میارکلا مازندران در سال ۸۷ کلنگ‌زنی شده است و بنا بود که پس از ۱۶ ماه به اتمام برسد، جدای از جانمایی نامناسب این مجموعه کم‌توجهی آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی به مشکلات متقاضیان این مجموعه اضافه کرده بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :