آخرین عناوین

پنجشنبه 13 آذر 1399-8:33 کد خبر:85210

با حکم استاندار مازندران صورت گرفت:

تعیین تکلیف شهرداری سورک بعد از 120 روز

طی حکمی از سوی استاندار مازندران، تکلیف شهرداری سورک بعد از گذشت 120 روز از برکناری شهردار سابق مشخص و شهردار جدید معارفه شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، طی حکمی از سوی احمد حسین زادگان،استاندار مازندران، سید حسین محمودی به عنوان شهردار سورک منصوب و با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری معارفه شد. ‎

براساس این گزارش، درست نیمه مردادماه امسال بود که حسین طبری شهردار سابق سورک براساس حکم دادیار شعبه 6 دادسرای عمومی و انقلاب ساری از کار معلق و برکنار شد، امروز بعد از گذشت 120 روز از این برکناری، طی حکمی سید حسین محمودی به عنوان شهردار سورک منصوب و معارفه شد.

سید حسین محمودی با حکم استاندار مازندران به عنوان شهردار سورک منصوب و طی مراسمی با حضور سید محمد محمدی تاکامی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری معرفی شد.

به گزارش خزرتیترخبر، محمدی تاکامی، مدیرکل امور شهری و شوراها در هنگام اعطای این حکم به شهردار جدید سورک ضمن آرزوی موفقیت برای او؛ پیگیری مفاد میثاق‌نامه‌ی شهرداران با استاندار مازندران در خصوص تلاش برای توسعه‌ی پایدار و همه‌جانبه‌ی شهر سورک در چارچوب قوانین و مقررات را خواستار شد.

محمدی تاکامی همچنین تاکید کرد: ایجاد درآمدهای پایدار، مدیریت پسماند، زیباسازی فضای شهری، معابر و ورودی ها و اجرای طرح میراث ماندگار از جمله تاکیدات همیشگی استاندار مازندران در مدیریت شهری است که شهرداران باید با جدیت در این خصوص اهتمام کنند.

وی انجام وظایف در روند مقابله با کرونا را از دیگر محورهای فعالیت مجدانه شهرداران در این ایام دانست و بر پیگیری مجدانه آن تاکید کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :