آخرین عناوین

سه شنبه 4 شهريور 1393-15:50 کد خبر:770

رئیس اداره اوقاف ساری خبر داد:

برگزاری سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در ساری

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری از برگزاری سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن کریم با مشارکت شهرداری و موسسه نورالهدی در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرخبر،حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری با اشاره به برگزاری مسابقات شهرستانی قرآن کریم در ساری گفت: سی‌وهفتمین دوره مسابقات شهرستانی قرآن کریم ساری با مشارکت شهرداری و موسسه نورالهدی این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری از برگزاری نشست بین اوقاف، شهرداری و موسسه نورالهدی خبر داد و بیان داشت: این نشست در موسسه نورالهدی ساری با حضور معاون فرهنگی شهرداری و اعضای این موسسه برگزار شد.

حیدری با بیان اینکه در این جلسه به چگونگی برگزاری و تقسیمات امور اجرای سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ساری پرداخته شد، افزود: شهرداری ساری فعالیت‌های تبلیغاتی این دوره مسابقه را برعهده گرفته است.

وی با اشاره به اینکه محل برگزاری سی‌وهفتمین دوره مسابقات شهرستانی قرآن کریم ساری بر عهده موسسه نورالهدی این شهرستان است، تصریح کرد: این دوره از مسابقات در محل موسسه نورالهدی شهرستان ساری برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه اداره اوقاف شهرستان ساری مجری سی‌وهفتمین دوره مسابقات شهرستانی قرآن کریم است، گفت: معرفی مربی و داوران این دوره از مسابقات از سوی موسسه نورالهدی ساری صورت می‌گیرد و اداره کل اوقاف مازندران در صورت صلاحیت تاییدیه این مربی را ارسال می‌کند.

رئیس اداره اوقاف ساری اظهار داشت: نفرات برتر سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ساری از سوی شهرداری و موسسه نورالهدی تجلیل می‌شوند.

حیدری با اشاره به رشته‌های برگزاری این دوره از مسابقات افزود: سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در مقاطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف ساری از آغاز ثبت‌نام سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآنی ساری خبر داد و گفت: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی مسابقات قرآن کریم به نشانی www.quraniran.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :