آخرین عناوین

شنبه 24 اسفند 1398-19:1 کد خبر:75708

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد:

ممنوعیت پذیرش مسافر توسط مهمانپذیرها در تعطیلات نوروز 99

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از برخورد قاطع پلیس با اجاره دهندگان ویلا، منزل و پذیرندگان مسافر در نوروز 99 خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی عارف‌نژاد اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح استان، پلیس اقدامات پیشگیرانه ای را برای کنترل اماکن پرتردد، محل های تجمع و اسکان افراد غیرساکن در استان‌های شمالی در دستور کار قرار داد.

وی افزود: در این راستا با توجه به افزایش حجم سفر بواسطه تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز ۹۹ که منجر به شیوع این بیماری در سطح استان شده است، برای کنترل و مهار این بیماری تصمیماتی از سوی نهادهای مسئول اتخاذ شده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: به همین منظور با هماهنگی‌های انجام شده با مراجع قضائی از پذیرش و اسکان مسافر در هتل‌ها، اماکن توریستی و تفریحی و اقامتی و... در طول ایام تعطیلات نوروز 99 جلوگیری خواهد شد.

عارف‌نژاد همچنین از ممنوعیت برپایی چادر و اسکان مسافران در پارک‌ها، حاشیه جاده‌ها و اماکن تفریحی خبر داد و افزود: در اجرای این طرح با متخلفان واحدهای صنفی که از قوانین صنفی و قانونی اعمال شده برای پیشگیری از بیماری کرونا تخطی کنند نیز برخورد می‌شود.

وی با اشاره به توصیه کارشناسان و مسئولان بهداشتی کشور به جدی گرفتن ویروس کرونا و اهتمام ویژه در شکست این ویروس با رعایت اصول بهداشتی برعدم حضورغیرضروری مردم در اماکن پرتردد بویژه در مراکز خرید،بیمارستان‌ها و... و لغو سفرهای نورزوی تاکید کرد و یادآور شد: مهمترین توصیه پلیس به مردم، ماندن در خانه برای پیشگیری و قطع زنجیره انتقال این ویروس است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :