آخرین عناوین

دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-23:24 کد خبر:7191

خدمتی دیگر از آبفای شهری:

سرویس پیامکی 30004615 جهت تسهیل در پرداخت قبوض راه اندازی شد

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای شهری مازندران از راه اندازی سرویس پیامکی 30004615 به منظور تسهیل در پرداخت قبوض آب توسط مشترکین خبر داد.


به گزارش خزرخبر، بهزاد برار زاده، با اعلام خبر بالا، افزود: مشترکین می توانند از طریق تلفن همراه خود با درج عبارت" * شماره پرونده" و ارسال آن به شماره پیامک 30004615، از مانده بدهی آب بهای خود به همراه  شناسه قبض و شناسه پرداخت مطلع شوند.

وی، از مردم استان مازندران خواست پس از اطلاع از بدهی خود از طریق سامانه 1522 ، با تلفن ثابت و تلفن همراه، بدهی آب بها و فاضلاب بهای خود را پرداخت نمایند.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای شهری مازندران با بیان اینکه سامانه تلفنی 1522 با هدف صرفه جویی در زمان و عدم حضور فیزیکی مشترکین در بانکها و توسعه دولت الکترونیک در آبفای شهری مازندران، طراحی و راه اندازی شد، تصریح کرد: با استفاده از سایر روشها مانند اینترنت، تلفن بانک و خودپرداز نیز امکان پرداخت آبها وجود دارد.

وی، در بخش دیگری از سخنانش، از ایجاد خدمات متنوع غیرحضوری برای مشترکین در پورتال شرکت خبر داد و افزود: در این طرح 11 خدمات شامل خدمات فروش انشعاب آب وفاضلاب و خدمات پس از فروش ارایه می شود.

برارزاده خاطرنشان کرد: این طرح نیز  به منظور ارایه خدمات غیرحضوری به مردم و دریافت خدمات فوق، از طریق اینترنت و مراجعه  به سایت شرکت به آدرس   www.abfa-mazandaran.ir در دسترس می باشد.

برارزاده ادامه داد: پس از تکمیل طرح به طور کلی حضور متقاضیان خدمت، حذف و از حالت تعاملی به حالت کاملا تراکنشی و اینترنتی قابل ارایه می باشد.

 معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای شهری مازندران، ادامه داد: به منظور تحقق و توسعه دولت الکترونیک با حمایتهای مدیر عامل شرکت  وتلاش کارکنان به ویژه مدیریت و کارکنان دفتر آمار و فناوری اطلاعات، شرکت آبفای شهری به منظور رفاه مشترکین خود طرحهای جدیدی را برنامه ریزی نموده است .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :