آخرین عناوین

چهارشنبه 4 دی 1398-19:28 کد خبر:70914

استاندار مازندران خبر داد:

برخورد با 3 متخلف اقتصادی/ شناسایی امضاء طلایی‌های مازندران

استاندار مازندران از شناسایی و برخورد با 3 متخلف اقتصادی به کمک سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد و گفت: تعدادی از امضا طلایی‌های استان را نیز شناسایی کردیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، احمد حسین‌زادگان در همایش فعالان اقتصادی مازندران با محوریت بانک صنعت و معدن اظهار کرد: بیش از هر زمان دیگر امروز نیاز به گفت‌وگو در حوزه‌های مختلف داریم.

وی با اعلام اینکه امروز ۱۲۳ واحدهای صنعتی احیا شده و از تملک بانک‌ها خارج شده است،گفت: بنده منکر بروکراسی زائد و فاسد موجود در دستگاه‌ها نیستیم اما شاهد همکاری مدیران استانی در این ارتباط هستیم.

استاندار مازندران با اعلام اینکه با هر گونه انحراف مالی در سطح استان مازندران برخورد می‌کنیم، گفت: تعدادی امضاء طلایی را در استان مازندران شناسایی و امروز سه مورد متخلف اقتصادی را به کمک دستگاه امنیتی استان شناسایی و با آنها برخورد کردیم و دستگاه‌های امنیتی استان پای کار هستند.

وی با اشاره به مشکلاتی که اقتصادی که توسط کشورهای استکباری برای کشور ایجاد کرده است، گفت: در مازندران باید به این نتیجه برسیم که ظرفیت‌های بسیار مناسب داریم و تولیدکنندگان در شرایط سخت به موفقیت‌های مناسبی دست پیدا کرده‌اند.

حسین‌زادگان ادامه داد: کشور با شرایط تحریمی سختی قرار دارد، اما در این شرایط سخت شرکت‌های موفقی داریم که طرح توسعه دارند.

وی با بیان اینکه تولید کنندگان بهتر از دولت می‌توانند تحریم‌ها را دور بزنند، اضافه کرد: سعی کردیم  ۲۵ مانع توسعه‌ای را شناسایی کنیم و برای رفع آنها برنامه‌ریزی کنیم. 

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: دولت واردات ۵۰۰ قلم کالا را برای حمایت از تولید ممنوع کرده و این فرصت بسیار خوبی است.

وی با اعلام اینکه ترامپ ناجوانمردانه از برجام خارج شده است، بیان کرد: اگر برجام مهم نبوده چرا با بر هم ریختن آن ما دچار مشکل شدیم و کشورهای اروپایی هم داشتند با ما همکاری می‌کردند.

حسین‌زادگان اضافه کرد: به غیر از فعالان اقتصادی کشور را نمی‌تواند از اوضاع اقتصادی خارج کند، انتظار ما معاونت اقتصادی این است که نقش اتاق بازرگانی و خود اتاق را امروز بهتر از همیشه در صادرات داشته باشد.

استاندار مازندران یادآور شد: چرا مرکبات استان مازندران با این ظرفیت تولید از سایر استان‌ها صادر شود و اگر ضعف در زیرساخت‌ها داریم باید فعالان بخش خصوصی در این زمینه ورود پیدا کنند.

وی اضافه کرد: در شورای گفت‌وگو موانع و مشکلات مطرح و دغدغه فعالان اقتصادی استان را رفع کنیم، بیشترین مصوبات شورای تامین در حوزه اقتصادی است، امروز در جلسه شورای تامین مصوبه کردیم که در شورای پول و اعتبار مشکلات این مجموعه‌ها حل و فصل شود.

حسین‌زادگان ادامه داد: ۹۰ درصد پیشنهادات کارخانجات در ستاد تسهیل طرح شده رفع کردیم و با شعار حق با تولیدکننده است جلسات ستاد تسهیل را مدیریت کردیم و محدودیتی برای پرداخت تسهیلات در این ستاد نداریم.

وی با اعلام اینکه از ظرفیت دستگاه‌های نظارتی برای حمایت از تولید کننده استفاده می‌کنیم، گفت: به بانک‌ها هم فشار وارد می‌کنیم که مشکلات تولیدکنندگان را رفع کنیم، پول بانک برای دولت نیست برای مردم است و باید در گردش باشد که بتوان برای رفع مشکلات اقتصادی استفاده کرد.

استاندار مازندران اضافه کرد: هر چه بدنه کارشناسی خانه صنعت و معدن قوی باشد به نفع تولید است، باید وضع موجود را حفظ کنیم به انداز کافی شرکت و تولید کننده داریم، تسهیلات ما باید هدفمند باشد، دو هزار میلیارد نقدینگی را در جهت افزایش تولید صرف کردیم.

وی یادآور شد: در سه هفته اخیر ۸۰۰ میلیارد تومان قول کمک برای تولید به مازندران را گرفتیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :