آخرین عناوین

چهارشنبه 4 دی 1398-19:27 کد خبر:70913

معاون اجتماعی دادگستری اعلام کرد:

رشد 6 درصدی نزاع در استان مازندران

معاون اجتماعی دادگستری مازندران از افزایش 6 درصدی نزاع در استان خبر داد و گفت: بر اساس آمار دریافتی امسال به نسبت مدت مشابه پارسال اتهام، ضرب و جرح و درگیری بیشترین آمار جرائم را در مازندران دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از صداوسیما، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران در گفتگو با خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران با اشاره به افزایش 6درصدی نزاع امسال در استان گفت: بر اساس آمار دریافتی امسال به نسبت مدت مشابه پارسال اتهام، ضرب و جرح و درگیری بیشترین آمار جرائم را در مازندران دارد.

 حجت‌الاسلام سیدمرتضی موسوی با بیان اقدامات انجام شده در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: امسال وقوع درگیری دسته جمعی کمتر از پارسال بود و نزاع و ضرب و جرح در محلهای پرخطر بیشتر بود.

 این مسئول با بیان اینکه بیشترین پرونده‌های ورودی به دادسراها ناشی از آسیب‌های اجتماعی از جمله توهین به اشخاص، ضرب و جرح، سرقت، تهدید، ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، تخریب، موادمخدر،کلاهبرداری، خیانت در امانت و مزاحمت ملکی است خاطرنشان کرد: باید آسیب‌ها را بشناسیم و برای رفع آن گام برداریم.

 وی با تاکید بر توجه به حوزه خانواده و اجرای فعالیتهای فرهنگی با برگزاری دوره های توجیهی به منظورکاهش آسیبهای اجتماعی و تشکیل پرونده های قضایی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی نیز با خودداری از مرخصی اشرار و متخلفان به ضرب و جرح، صدور آراء محکم و بررسی تخلفات در کمیسیون رسیدگی، با افرادی که به تکرار شرارت و درگیری منتهی به نقص عضو با آلات قتاله اقدام کنند جدی برخورد می کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :