آخرین عناوین

شنبه 13 مهر 1398-20:13 کد خبر:69367

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

کشف اختلاس ۴.۵ میلیارد تومانی توسط پلیس مازندران

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های پلیس برای جلوگیری از اخلال اقتصادی، از کشف اختلاس ۴.۵ میلیارد تومانی در سطح استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدمحمود میرفیضی صبح امروز در مراسم هفته نیروی انتظامی با حضور مسئولان اجرایی استان اظهار کرد: قدرت اقتدار پلیس زمانی مشخص می‌شود که مردم عادی و بدنه جامعه از خدمات و اقدامات انجام‌شده این نیرو لذت برده و هنجارشکنان از تحرکات پلیس در ترس و هراس باشند.

وی با اعلام اینکه کارکردهای پلیس متناسب با زمان و نیازمندی‌های جامعه تغییر می‌کند، افزود: از آنجایی که امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است، پلیس برای به‌روز کردن خدمات خویش به‌صورت جدی تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اقدامات انجام‌شده در سطح استان در مأموریت‌های مختلف خاطرنشان کرد: اجرای طرح تعطیلات نوروزی، طرح سالم‌سازی دریا و اجرای طرح تابستانه از اقدامات انجام‌شده این نیرو در سطح استان بوده است.

میرفیضی با اشاره به کشف بیش از ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در ۶ ماهه اول سال اضافه کرد: میزان کشفیات مواد مخدر پلیس مازندران در سال جاری ۲۱ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به تغییر رویکرد جرائم از کشف ۸۲ درصد جرائم توسط پلیس فتا استان خبر داد و گفت: با توجه به  طرح ممنوعیت برداشت چوب از جنگل در این بخش پلیس مازندران ۷۲۰ تن انواع چوب را کشف و ضبط کرده و با رشد ۱۰۰ درصدی این حوزه مواجه بودیم.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های پلیس برای جلوگیری از اخلال اقتصادی،  از کشف اختلاس ۴.۵ میلیارد تومانی در سطح استان خبر داد.

میرفیضی در ادامه به فعالیت‌های پلیس مازندران در زمینه مددکاری‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: از ۸ هزار و ۵۹۶ مراجعه‌کننده به بخش مددکاری ۸۲ درصد منجر به سازش شده است.

وی با اعلام اینکه در ۶ ماهه سال جاری بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار بار با پلیس ۱۱۰ استان تماس برقرار شده است، گفت: در ۴۱۷ هزار مورد پلیس به مأموریت اعزام شده است.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه سرقت مسلحانه در چند سال اخیر در سطح استان نداشتیم، گفت: اقدامات پلیس مازندران در گروه الف کشور که شامل ۱۲ استان است مورد توجه متولیان امر قرار گرفته و رتبه دوم از این لحاظ را در اختیار داریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :