آخرین عناوین

چهارشنبه 20 شهريور 1398-18:42 کد خبر:69169

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

کاهش ۱۳ درصدی تصادفات جرحی در استان

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به ثبت ۲۶۷ میلیون و ۲۹۱ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال جاری تاکنون از کاهش ۱۳ درصدی تصادفات جرحی در استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید محمود میرفیضی اظهار داشت:برای تامین امنیت مردم، مسافران و گردشگرانی که به استان مازندران سفر می کنند، پلیس با اجرای طرح های مختلفی در حوزه های انتظامی، امنیتی،ترافیکی و اجتماعی با بسیج تمام توان و امکانات خود، اقدامات گسترده ای را در دستور کار خود دارد.

میرفیضی با اشاره به مشارکت پذیری دستگاه های اجرایی و مردمی به عنوان یکی از راهبردهای اصلی نیروی انتظامی استان در ایجاد نظم عمومی و امنیت اجتماعی از ثبت ۲۶۷ میلیون و ۲۹۱ هزار تردد در محورهای پلیس راهی استان خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با سال های گذشته از افزایش قابل توجهی برخوردار بوده است.

وی از کاهش ۱۳ درصدی تصادفات جرحی و ۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در این مدت خبر داد و گفت: با تدابیر انجام شده و همکاری های صورت گرفته در تامین امنیت محورهای مواصلاتی شاهد کاهش ۲ و نیم درصدی متوفیان و ۷ درصدی مجروهان ناشی از حوادث جاده ای در سطح استان طی این مدت بوده ایم.

میرفیضی از اعمال قانون ۵۲۸ هزارو ۵۷۵ خودروی متخلف خبر داد و گفت: با توجه به پایان مسافرت های تابستانی و افرایش تردد ها در محورهای دورن و برونشهری استان توجه به هشدارهای انتظامی از سوی رانندگان و مسافران گرامی امری الزامی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان به مسافران و گردشگران استان و رانندگانی که قصد تردد در محورهای استان را دارند توصیه کرد: ضمن مدیریت سفر خود، با رعایت هشدارهای انتظامی و ترافیکی پلیس را در برقراری نظم و امنیت اجتماعی یاری دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :