آخرین عناوین

يکشنبه 6 مرداد 1398-18:51 کد خبر:67934

هردم از این باغ بری می رسد:

سکوت معاون وزیر درباره بلاتکلیف بودن وضعیت مدیر صمت در مازندران

حاشیه‌های تغییر مدیرکل صمت مازندران حتی به جلسه تجلیل از فعالان صنعتی مازندران هم کشیده شده و معاون وزیر هم نسبت به تاخیر در معرفی مدیرکل صمت مازندران ترجیح داده سکوت کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حاشیه‌های تغییر مدیرکل صمت مازندران حتی به جلسه تجلیل از فعالان صنعتی و معدنی مازندران هم کشیده شده است.

پس از اعلام استعفای محمد محمدپور عمران از سمت مدیرکل صمت مازندران، وی کمتر در جلسات استانی دیده شده و در آخرین مناسبت رسمی دیده که در سفر وزیر صمت به مازندران بوده است.

در مراسم تجلیل از فعالان صنعتی و معدنی به میزبانی خانه صنعت مازندران، محمدپور از نیمه‌های جلسه خودش را به این مراسم رسانده است و با وجود ارتباط کاری این سازمان با فعالان صنعتی تریبون در اختیار مدیران این سازمان قرار نگرفته است.

محمدپور عمران درباره علت استعفا خویش تاکنون صحبتی به میان نیاورده است و امروز هم در پیگیری‌ها این رسانه همان اظهارات گذشته خویش درباره جایگزینی را مطرح کرده و گفت: استعفاء بنده پذیرفته شد و تا زمان معرفی مدیر بنده در این  مسئولیت حضور دارم.

حضور سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزیر صمت فرصتی برای پیگیری علت تحقق نیافتن انتصاب مدیرکل جدید صنعت معدن و تجارت مازندران را فراهم کرد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما در ارتباط با اینکه چه زمانی مدیرکل این حوزه مشخص می‌شود، گفت: هر زمان که فرد مد نظر را معرفی کردیم مدیر است.

یک خبرنگار دیگر از معاون وزیر پرسیده بود که آیا برای وزارتخانه مهم نیست که اداره کل این مجموعه در استان نزدیک به 40روز فاقد مدیر است؟ محمدپور عمران که چندان علاقه‌ای به طرح  پرسش از سوی خبرنگاران در این ارتباط نبود، دو خبرنگار پیگیر این موضوع را دعوت به سکوت کرد.

در برخی از رسانه‌ها به ویژه در فضای مجازی خبرهای مبنی بر معرفی فرد غیر بومی به عنوان مدیرکل صمت مازندران شنیده می‌شود که به دلیل نداشتن منبع موثق از انتشار نام فرد خوداری می‌کنیم.

نام یکی از مدیران استان مازندران هم در لیست افراد جایگزین محمدپور عمران شنیده می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :