آخرین عناوین

جمعه 31 خرداد 1398-15:12 کد خبر:67683

جانشین و دبیر شورای اطلاع رسانی استان خبر داد:

برگزاری نشست های خبری و پاسخگویی مدیران

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران، گفت: در راستای سیاست های ارتباطی دولت تدبیر و امید، نشست های تابستان خبری از تیرماه لغایت پایان شهریور 98 برگزار می شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی استانداری، عباس مهدوی با اشاره به این که این نشست ها از جمله برنامه های محوری شورای اطلاع رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی های مازندران است، افزود: اقدامات و دستاوردهای خوبی را در مجموعه دستگاه های اجرایی استان شاهد هستیم که نیازمند اطلاع رسانی است.

جانشین و دبیر شورای اطلاع رسانی استان، با بیان این که در چند سال اخیر مفاهیم و شیوه های اطلاع رسانی به شدت متحول شده است و رسانه ها، می توانند به درستی جامعه را از اقدامات صورت گرفته مطلع نمایند و با پرسشگری به سوالات جامعه پاسخ دهند، یادآور شد: این نشست ها با محوریت فرمانداری ها و حضور خبرنگاران شهرستان به عنوان برنامه شورای اطلاع رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی ها در شهرستان ها اجرا می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران افزود: برگزاری نشست های خبری در راستای شفافیت در اجرای امور و برخورداری از روحیه پاسخگویی به مردم و مورد تاکید استاندار مازندران و رییس شورای اطلاع رسانی استان است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :